Haha nee ik heb die niet voor niks gesteld. Anders is het voor mij (en de andere fotografen) véél te veel werk om alles secuur na te bewerken. Die van jou ga ik zo uitzoeken Patty !
Haha ik zal even kijken of daar iets leuks tussen zit, anders laat ik die wel weg
Amable
Geplaatst: 15-04-13 15:34
Maar waarom laat je dat de fotografen niet zelf bepalen, Zoey? De ene werkt tenslotte sneller of minder secuur dan de ander. En als mensen maar 15 foto's max mogen laten zien zullen ze ook absoluut nooit meer dan 15 nabestellingen krijgen terwijl sommige modellen wellicht meer willen. Overigens is een minimaal van 5 voor de modellen misschien fijn, maar als een fotograaf niet tevreden is of wellicht de instellingen per ongeluk fout had staan is 5 foto's misschien nog wel moeilijk te halen.
van april mogen er zoveel mogelijk fotos dan zoek ik de mooiste uit die ik graag wil bestellen en die kunnen jullie dan toch bewerken
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-13 16:49
Ik kan inderdaad wel onbewerkt met copyright erdoorheen via e-mail sturen, dan kun je kijken welke je bewerkt wil hebben Tamara Ik heb geloof ik iets van 30 foto's van April over na mijn strenge selectie, haha
die is wel mooi Zoey van Blomke.. mooi weggewerkt dat halster ook.. ik heb mijn eigen foto's van Blomke nog niet gezien. kom net terug van een shoot, die ga ik nu eerst even sorteren en bewerken.. hondje wordt vrijdag ingeslapen vertelde ze dus ik wil graag voor die tijd die foto's nog erdoorheen hebben voor dr en eentje uitvergroten zodat mijn vriend(haar collega) deze kan geven op het werk