Ja dat vind ik ook wel een goed idee, bij voorkeur ergens in de zomer, haha!
Maar mensen, wat is er nu precies gebeurd? Ging Snoopy door het lint?
kionasuppie
Geplaatst: 03-02-13 21:17
Hahah cas een knuffelkont nee jho! Die is gewoon een verwarming echt leuk filmpje van willem!
cp112
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 21:19
merrieveulen schreef:
Ja dat vind ik ook wel een goed idee, bij voorkeur ergens in de zomer, haha!
Maar mensen, wat is er nu precies gebeurd? Ging Snoopy door het lint?
In een notendop. Snoopy vloog bovenop assad (die naast de fotografen lag). Waardoor er een hoop commotie ontstond. Frank en de man van Iris_Casper hebben in een soort worsteling de honden uit elkaar en Snoopy weer onder controle gekregen.
cp112
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 21:20
kionasuppie schreef:
Hahah cas een knuffelkont nee jho! Die is gewoon een verwarming echt leuk filmpje van willem!
Ja hij was wel handige voetenwarmer zo op zo'n koude dag
Seven
Geplaatst: 03-02-13 21:21
Hey bianc kan je eindelijk ook reageren hier
Ben wel heel benieuwd naar de fotos van Assad
Iris_Casper
Geplaatst: 03-02-13 21:23
Jep , snel een aantal berichten eruit gegooid, wat een bevalling
Bontfire
Geplaatst: 03-02-13 21:25
Willem op de film. Grappig! Ik vind dat hij zich ook keurig heeft gedragen vandaag. Ik vond Mailo zo'n lieve hond Leuk om zoveel verschillende soorten honden bij elkaar te zien. Cas was inderdaad Willem's grote vriend; al was de liefde niet echt wederzijds. Morgen naar Mexico Ik zeg koffers pakken! (Als je tenminste zo weg kunt van huis)
Als er liefhebbers zijn: jullie mogen van de zomer ook wel bij mij thuis foto's maken. Ik heb bonte paarden waarvan er nu één drachtig is, nog een hond (die niet naar meetings mee kan, maar thuis heel lief is), en voor de liefhebbers kalfjes.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-02-13 21:25
sorry Molfre.. het zag er best charmant uit hoor, van een afstandje!
Ah Ok nou ja zoiets meende ik al uit de reacties op te maken, maar ik was er natuurlijk niet bij... pff maar toch niet mis, zeker omdat het zo'n knaap is he. Maar vooralsnog ziet het er dus naar uit dat 't allemaal weer goedkomt.
Hihi Cas is een soort kacheltje, lukt ook wel met zo'n vacht haha!
Haha JAAA! en vooral hoe dat ging, héél langzaam achterover maar er was geen houden meer aan. Ik geloof wel dat het daar niet heel nat was toch? Wel een tof gezicht met de kleur van jouw haar en dat van Bjorn!
CoronaLime
Geplaatst: 03-02-13 21:29
Uitprobeersel/sfeerplaatje van Benji! Wat vinden jullie?
Ik vind het effect van dat hij echt tussen de sprieten zit erg mooi. Ik moet gelijk denken aan zo'n gedichtje voor je hond, waarbij je dan dit beeld als achtergrond gebruikt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Molfre
Geplaatst: 03-02-13 21:35
Och gunst Ja dat weet ik nog xD Ik was net, maar dan ook echt NET uit het water, anderhalve stap terug en ik had een nat pak gehaald Björn vond het wel leuk geloof ik
mooie hond Benji, ben nog niet bij hem aan gekomen nog steeds met shiva bezig
Molfre
Geplaatst: 03-02-13 22:07
Annerieke is net klaar met Snoopy en ik kon het niet laten Jammer dat Snoopy er zelf niet helemaal op staat, maar ik vind dit zo'n mooie foto. Benadrukt na de stunt van vanmiddag ook even het mooie tussen Snoopy en zijn baasje