Karina_1979 schreef:Mooie foto !
Leuk zo met dat bont (is toch wel nep he?)
Dankjewel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPure schreef:Iedereen die dikgedrukt is, heeft bevestigd dat hij/zij aanwezig zal zijn bij de meeting.
Modellen!
1. xPure | La Diva.
2. Karina_1979 | Bella.
3. FerroSandy | Jedi.
4. xx_Kelly_xx | DJ.
5. dierfysio | Jasper.
6. Tanika | Misty.
7. Lauwttje | Rix.
8. nicoleetje | Luna.
9. janneke584 | Pebbles.
10. sammy_xx | Reno.
De tijden!
De datum is 20 januari 2013.
10:00 - 11:15 Portretfoto's.
11:15 - 11:30 Pauze/uitlooptijd
11:30 - 12:00 Actiefoto's.
12:00 - 12:30 Pauze.
12:00 - 12:15 2e groep verzamelen (zodat we echt om half 1 kunnen beginnen + dat je tijd nodig hebt om van de parkeerplaats naar de fotolocatie te lopen)
12:30 - 13:45 Portretfoto's
13:45 - 14:00 Pauze/uitlooptijd
14:00 - 14:30 Actiefoto's.
De fotografen!
1. Muurp.
2. Richard
3. janntjuh.
4. MadelonSunny.
5. Chantal33.
6. Lottjxx.
7. _Caitlinnn (caitlin)
8. NESCAFE..
9. DesireeK
10. showteam.
Nu ga ik de andere even een PB sturen.
MadelonSunny schreef:De kans bestaat dat ik me afmeld omdat ik op de lijst sta voor een sneeuwfotomeeting met paarden en die willen ze misschien zondag gaan houden. En aangezien ik al een keer honden in de sneeuw op de foto heb gezet en nog geen paarden, ga ik liever daarheen.. Ik hoop dat het zaterdag wordt maar zoals het er nu naaruit ziet zondag.
Bagheera_206 schreef:MadelonSunny schreef:De kans bestaat dat ik me afmeld omdat ik op de lijst sta voor een sneeuwfotomeeting met paarden en die willen ze misschien zondag gaan houden. En aangezien ik al een keer honden in de sneeuw op de foto heb gezet en nog geen paarden, ga ik liever daarheen.. Ik hoop dat het zaterdag wordt maar zoals het er nu naaruit ziet zondag.
Jammer...Maar ik snap het.
Zo een kans komt ook niet zo heel vaak voor.
MadelonSunny schreef:De kans bestaat dat ik me afmeld omdat ik op de lijst sta voor een sneeuwfotomeeting met paarden en die willen ze misschien zondag gaan houden. En aangezien ik al een keer honden in de sneeuw op de foto heb gezet en nog geen paarden, ga ik liever daarheen.. Ik hoop dat het zaterdag wordt maar zoals het er nu naaruit ziet zondag.
AngelSpirit schreef:Ik werd getipt door Richard dat ik op de reservelijst stond voor fotograafIk bedoelde dat ik me aan wou melden voor model
_Caitlinnn schreef:MadelonSunny schreef:De kans bestaat dat ik me afmeld omdat ik op de lijst sta voor een sneeuwfotomeeting met paarden en die willen ze misschien zondag gaan houden. En aangezien ik al een keer honden in de sneeuw op de foto heb gezet en nog geen paarden, ga ik liever daarheen.. Ik hoop dat het zaterdag wordt maar zoals het er nu naaruit ziet zondag.
Begrijpelijk
Alleen jammer, want als madelon niet gaat kan ik ook helaas niet komen (zou met haar meerijden)
xPure schreef:In mijn één-na-laatste post zijn alle modellen en fotografen te vinden die mee gaan met de meeting. Helaas voor de reservemodellen geen afmeldingen (tot nu toe), bij de fotografen is Lottjxx ingevallen aangezien Mayling27 uit Limburg moet komen en dat toch net iets te link is met dit weer, helaas. Voor vragen staat mijn inbox altijd open.De tijden zijn in dezelfde post te vinden, de routebeschrijving zal ik nog even quoten voor iedereen.
Ik heb even de weerberichten bekeken en ze gaan er inderdaad van uit dat er nog sneeuw zal liggen en het koud zal zijn! Houd hier dus rekening mee qua kleding en eventueel dekentjes..
Ik ga mijn best doen om warme thee te kunnen regelen.