Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:52

Karina_1979 schreef:
Mooie foto !
Leuk zo met dat bont (is toch wel nep he?)

Dankjewel :) Haha ja volgens mij wel :P

Mayling27

Re: Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 14:10

Mooie foto Madelon.. En knappe meid!

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:39

Mooi zeg Madelon!

Rix lijkt waarschijnlijk met sneeuw ook erg geel, maar ik ga hem niet wassen. Hij is dan een soort ontplofte cavia, en voordat zijn haren weer normaal staan zijn we een week verder :') Maar we nemen een borsteltje mee :j

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:41

Thanks! :D
Mijn Welshje is ook ontzettend geel in de sneeuw. Foto's maken van m'n poowns lukt helaas niet alleen. Dan komen ze constant naar me toe of staan ze met hun hoofd omlaag naar gras te zoeken :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:53

MadelonSunny schreef:
Bagheera_206 schreef:

#jaloers

Mijn zusje was mijn slachtoffer :D
[ Afbeelding ]

Leuke foto en leuk zusje. :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:54

Ja leuke foto Madelon :)

Heb net ook nog even wat geprobeerd maar foto's maken terwijl het sneeuwd is echt bijna niet te doen...
Maar vond deze wel schattig van me lieve dikkie Ivy :o

Afbeelding

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:01

yvonne_ je staat nog redelijk ver op de reservelijst. :o Mocht er dus sneeuw liggen en dat voor veel afmelden zorgen (wat mij niet lijkt) dan is het alleen nodig.

Lottjxx gaat mee in plaats van Mayling27.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:01

xPure schreef:
Iedereen die dikgedrukt is, heeft bevestigd dat hij/zij aanwezig zal zijn bij de meeting. :)

Modellen!

1. xPure | La Diva.
2. Karina_1979 | Bella.
3. FerroSandy | Jedi.
4. xx_Kelly_xx | DJ.
5. dierfysio | Jasper.
6. Tanika | Misty.
7. Lauwttje | Rix.
8. nicoleetje | Luna.
9. janneke584 | Pebbles.
10. sammy_xx | Reno.

De tijden!

De datum is 20 januari 2013.

10:00 - 11:15 Portretfoto's.
11:15 - 11:30 Pauze/uitlooptijd
11:30 - 12:00 Actiefoto's.
12:00 - 12:30 Pauze.
12:00 - 12:15 2e groep verzamelen (zodat we echt om half 1 kunnen beginnen + dat je tijd nodig hebt om van de parkeerplaats naar de fotolocatie te lopen)
12:30 - 13:45 Portretfoto's
13:45 - 14:00 Pauze/uitlooptijd
14:00 - 14:30 Actiefoto's.

De fotografen!

1. Muurp.
2. Richard
3. janntjuh.
4. MadelonSunny.
5. Chantal33.
6. Lottjxx.
7. _Caitlinnn (caitlin)
8. NESCAFE..
9. DesireeK
10. showteam.

Nu ga ik de andere even een PB sturen. :)
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 15-01-13 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:03

xPure schreef:
Geef even door of je nog steeds aanwezig kunt zijn, de personen die aanwezig kunnen zijn staan dikgedrukt.

Reservelijst modellen:

- Kasmir.
- Snackie.
- EmptyWords.
- yvonne_.
- scappa.
- plutolover.
- Didoe.
- AngelSpirit (?)

Reservelijst fotografen:
- Lottjxx.
- AngelSpirit (?)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:06

In mijn één-na-laatste post zijn alle modellen en fotografen te vinden die mee gaan met de meeting. Helaas voor de reservemodellen geen afmeldingen (tot nu toe), bij de fotografen is Lottjxx ingevallen aangezien Mayling27 uit Limburg moet komen en dat toch net iets te link is met dit weer, helaas. Voor vragen staat mijn inbox altijd open. :) De tijden zijn in dezelfde post te vinden, de routebeschrijving zal ik nog even quoten voor iedereen.

Ik heb even de weerberichten bekeken en ze gaan er inderdaad van uit dat er nog sneeuw zal liggen en het koud zal zijn! Houd hier dus rekening mee qua kleding en eventueel dekentjes..

Ik ga mijn best doen om warme thee te kunnen regelen. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:08

Uitleg van een andere meeting

De straat is de Utrechtse baan maar mocht je tomtom die niet kunnen vinden kan je de Scherpenzeelseweg ingeven. Als het goed is rijd je dan door een dorp heen en zie je op een gegeven moment links Restaurant Bosbad. Daar vandaan is het 1 kilometer rijden, aan de linkerkant is dan de Utrechtse baan. De Utrechtse baan is een soort van zijwegje het bos in dus verwacht geen supergeasvalteerde weg. :P Voor de utrechtse baan is er nog een parkeerplaats aan de rechterkant maar die moet je dus niet hebben. Die is een stuk kleiner ;)

Edit: Hieronder nog een duidelijkere afbeelding.
Bij B is het Bosbad, daar rij je langs als je het dorp uit komt. Dan rijd je door naar A, daar ga je de Utrechtse Baan op. Dan parkeer je ongeveer bij het groene puntje, daar gaan we het bos in :)
[ Afbeelding ]

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:41

De kans bestaat dat ik me afmeld omdat ik op de lijst sta voor een sneeuwfotomeeting met paarden en die willen ze misschien zondag gaan houden. En aangezien ik al een keer honden in de sneeuw op de foto heb gezet en nog geen paarden, ga ik liever daarheen.. Ik hoop dat het zaterdag wordt maar zoals het er nu naaruit ziet zondag. :n

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:44

MadelonSunny schreef:
De kans bestaat dat ik me afmeld omdat ik op de lijst sta voor een sneeuwfotomeeting met paarden en die willen ze misschien zondag gaan houden. En aangezien ik al een keer honden in de sneeuw op de foto heb gezet en nog geen paarden, ga ik liever daarheen.. Ik hoop dat het zaterdag wordt maar zoals het er nu naaruit ziet zondag. :n

Jammer... -O- Maar ik snap het. :D Zo een kans komt ook niet zo heel vaak voor. :=

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:46

Bagheera_206 schreef:
MadelonSunny schreef:

Jammer... -O- Maar ik snap het. :D Zo een kans komt ook niet zo heel vaak voor. :=

Nee inderdaad.. In december hadden we geluk dat er ineens sneeuw viel dus had ik gauw een fotomeeting met honden georganiseerd en heb daar leuke foto's aan over gehouden. Dus als ik dan moet kiezen tussen honden en paarden dan wordt het toch paarden..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:47

Dat weekend moest ik overwerken. -O- Baal daar nog steeds enorm van. Mooie sneeuw, lekker zonnetje. #baal

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:49

Ja was echt prachtig weer! :j
Nu ligt er lekker veel sneeuw maar mis de zon wel.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:01

Jammer Madelon, hoop voor je dat t zaterdag is, maar anders snap ik indd dat je voor de paarden kiest :P

Rix in de sneeuw vorig jaar :)
Afbeelding

Afbeelding

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:43

MadelonSunny schreef:

Begrijpelijk :)
Alleen jammer, want als madelon niet gaat kan ik ook helaas niet komen (zou met haar meerijden)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:46

Ik werd getipt door Richard dat ik op de reservelijst stond voor fotograaf EN voor model :P Ik bedoelde dat ik me aan wou melden voor reserve model en niet voor fotograaf :+

Het model betreft Aslan: Leonberger reu, 4 jaar. Ik kan alleen zondagmiddag.. :Y)

Afbeelding

Hij is ook uhm.. groot :wow: (Jullie mogen me Lindsey noemen hoor)
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 15-01-13 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:49

AngelSpirit schreef:
Ik werd getipt door Richard dat ik op de reservelijst stond voor fotograaf :P Ik bedoelde dat ik me aan wou melden voor model :+

Dan is er in de lijstjes van xPure iets niet goed gegaan, want jij staat in de lijst van reservefotografen.

---edit
Als model of fotograaf opgegeven. Nu snap ik het... :=

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:00

_Caitlinnn schreef:
MadelonSunny schreef:

Begrijpelijk :)
Alleen jammer, want als madelon niet gaat kan ik ook helaas niet komen (zou met haar meerijden)

Oja oliebol.. -O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:43

xPure schreef:
In mijn één-na-laatste post zijn alle modellen en fotografen te vinden die mee gaan met de meeting. Helaas voor de reservemodellen geen afmeldingen (tot nu toe), bij de fotografen is Lottjxx ingevallen aangezien Mayling27 uit Limburg moet komen en dat toch net iets te link is met dit weer, helaas. Voor vragen staat mijn inbox altijd open. :) De tijden zijn in dezelfde post te vinden, de routebeschrijving zal ik nog even quoten voor iedereen.

Ik heb even de weerberichten bekeken en ze gaan er inderdaad van uit dat er nog sneeuw zal liggen en het koud zal zijn! Houd hier dus rekening mee qua kleding en eventueel dekentjes..

Ik ga mijn best doen om warme thee te kunnen regelen. :)

En anders even een brandertje mee om water te koken?

Zal er wel even eentje in de auto gooien. Kun je iig iets warm maken als soep of chocomelk uit een zakje.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:57

@xPure:

• Is het mogelijk om het lijstje met modellen nog even aan te vullen met linkjes naar foto's?
  • Heb jij al naar een schema gekeken?
  • Maak jij die als Madelon helaas verhinderd is en niet zal kunnen komen?
  • Hoe gaat het met jouw rug? Weet jij al of jij er de hele dag zult zijn om de meeting in goede banen te leiden?
  • Wil jij nog even jouw mobiele nummer naar iedereen PB'en? Dan PB ik mijn nummer terug. Misschien handig als ik ergens vast kom te zitten in een sneeuwstorm oid en ik iets later kom.
  • Ik begrijp dat AngelSpirit helaas niet als fotografe kan dus dan is denk ik de reservelijst leeg.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:25

Ik zal het schema dan wel doorsturen :) Het loopt niet zo vlot met modellen bij die andere meeting, dus moet het allemaal nog afwachten.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:55

MadelonSunny schreef:
Ik zal het schema dan wel doorsturen :) Het loopt niet zo vlot met modellen bij die andere meeting, dus moet het allemaal nog afwachten.

Dan wachten we het af en hoop ik dat je gewoon met ons mee gaat. :)