Vanaf de N34 is het lopend te doen, vind ik dan tenminste, denk ongeveer 25 min lopen? Maar idd, bijna iedereen rijdt daarlangs, vast wel iemand die je mee wilt nemen!
Ik loop niet graag alleen een dergelijk stuk in een onbekend gebied, daar zit het hem in (veel te bang om te verdwalen). Als het bekend gebied was, had ik het zo gedaan geen probleem.
essy87, als jij een plekje voor mij hebt vanaf CS (?) Groningen dan zou ik graag met je mee willen rijden.
Dat zou ook mooi zijn. Ik wacht nog even het antwoord van essy87 af.
cecil
Geplaatst: 17-04-13 10:54
Hoi allemaal,
Ik ga nu mee s fotograaf, maar ik ken echt helemaal niemand ......
Mijn paardje staat in Tynaarlo maar kom zelf uit stadskanaal. Ben dus verder niet bekend bij het zeegse, welk adres kan ik eventueel intypen op de Tom Tom?
Cecil, ken je perron 3 in tynaarlo? Dat restaurant bij het spoor? Daar ga je er in en die weg volg je helemaal. Op een gegeven moment zie je een groot veld aan je linkerkant met voetbaldoelen, daar kan je je auto parkeren!
ff off topic hey cecil ik kom ook uit stadskanaal gezellig
on topic mijn paard is net gekraakt en ik kan misschien met de fotoshoot nog niet galloperen hopelijk is dit niet erg( want ik heb er erg veel zin in )
Ik vind mul zand zelf altijd een beetje tricky. Zanzi loopt er ook niet heel makkelijk in, graaft zichzelf snel in. Stilstaan is ook niet de favoriet van de mijne, is wel even een goede oefening voor hem, die meeting.
cecil
Geplaatst: 18-04-13 07:06
Bedankt voor de uitleg, dus dan zie ik wel mensen daar op die parkeerplaats ?
Myjola, ik ken jou nog wel Heb vroeger nog bij jou in de les op de manege gereden, waar jij nog steeds rijd. Toen reed je nog op manege paard Jessy de tinker en ik heb zelfs nog gereden op donner de manege paard die je waarschijnlijk nu least. Een collega van mij heeft ook nog wel eens les op donner
Vinden fotografen het ook erg als ik niet ga rijden? Afgelopen zondag heeft mijn paard behoorlijk maf gedaan buiten en weet niet hoe hij zich daar zal gedragen. Misschien dat ik er wel op ga, maar niet al te gekke dingen ga doen.
ja dat zag ik later ook je hebt mijn vader ook wel eens geholpen in het ziekenhuis jessy is er helaas niet meer en ben in overleg donner gaan rijden
ik was vandaag vroeg vrij en dacht ik rij der eens heen kon ik het niet vinden nog maar eens zoeken en anders iemand zoeken met tomtom
nadita
Geplaatst: 21-04-13 12:14
Heb vanmorgen mijn beide ukken onder het scheerapparaat gehad. Als ik het zo bekijk, vind ik momenteel (ondanks zijn wat rijke voedingstoestand) Magic het beste model. Hem zou ik dan ook graag meenemen, ipv Ken (palomino).