Heb je alleen wel een Labrador half op schoot haha.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Heb je alleen wel een Labrador half op schoot haha.                                                         
 kan ook wel uur eerder komen maar dan moet je heeel sloom rijden 

Nog eventjes zwoegen om mijn PWS presentatie deadline af te krijgen, gesprek te hebben over mijn vervolgopleiding, en mijn rij-examen te halen, en dan ben ik zondag helemaal vriiijjjjjjj en blij 

Sodeletuut schreef:Enne Jor, jij hebt toch geen midden-zitplaats met gordel enzo?
 En dan heb je nog Britta en Iggy. Ik kan eventueel mijn achterbak leegtrekken, dat daar een hond kan zitten trouwens. Dus ik kan nog wel iemand meenemen, maar dat is dan een beetje passen en meten!

Jorinda schreef:Van: Iggy en Britta hebben vrijdag een date, mag Iggy er niet op dan gaat Britta gewoon mee, want dat zou betekenen dat ze niet meer loops is. Ze reageert ook al niet meer op kriebelen boven de staart, dus ik weet niet wat jij onder 'net loops af' verstaat.. Ik wacht in ieder geval eerst vrijdag nog af.
                                                         Milan_lover schreef:Verder, zitten jullie allebei in dezelfde groep? Anders mag Britta hier ook wel eventjes komen spelen als ze niet hoeft te poseren