Update: het gaat steeds minder sneeuwen hier. Nu alleen nog maar wat mini-vlokjes stuifsneeuw, heb ik het idee
Angela
Geplaatst: 24-02-13 10:10
Ik ga nu Candor proberen thuis schoon (wit) te krijgen. Hem elders helemaal wassen gaat hem niet worden, de wegen zijn nu echt nog te slecht. De hoofdweg nog erger als de rest door aangereden sneeuw. Hopelijk is de weg over een paar uurtjes beter, en kan ik wel komen. Als ik kom, dan blijft Nucari wel thuis (dus 1 paard minder). De auto mag de trailer NET trekken als ze er beide op staan, maar met slechte omstandigheden wil ik wel wat trekkracht over houden en niet op het randje rijden.
Laat dus pas rond 11 uur weten of ik kom met Candor....
Dafness
Geplaatst: 24-02-13 10:11
JonneN schreef:
Ken jij er toevallig iemand waar we in geval van nood wel zouden mogen plassen?
Bij mijn vriend is vandaag niemand thuis vandaag dus lijkt het me niet zo een goed plan dat ik iedereen mee neem
callychanel
Geplaatst: 24-02-13 10:13
Ik kom niet. Ik durf het niet aan. En zeker omdat het zondag is duurt het vaak langer voordat de wegen schoon zijn. Daarnaast is er hier nog niet eens gereden over de weg. Ik wil het risico niet nemen, daar zijn mijn beestjes te veel voor waard.
Hier in bergen is het ook bijna gestopt. Callychanel misschien zijn de wegen vanmiddag wel schoon? Hier in bergen zijn de wegen zover ik kan zien gewoon schoon.
Ik begrijp het dus dan missen we 3 paarden en blijven er nog maar 2 over. Want verder is er niemand hier in de buurt die zegt van ik wil wel met mijn paard komen?
Ja hier in bergen zijn de wegen over het algemeen altijd heel erg netjes. Dus hoop dat de modellen die nu zoiets hebben van ik kom niet toch willen komen! Ik rij nu ook aan, ofja eerst auto schoonmaken en dan kom ik haha! Tot zo!
Ik ben ook klaar met wassen en kom. Ik rij om half 12 aan, en neem aan (ruim) op tijd te zijn. Wel veel minder paarden, maar de fotografen zijn er toch, dus dan zijn jullie gewoon sneller klaar, of zie ik dat verkeerd? Het is natuurlijk wel afwijken van het schema, maar het moet toch wel kunnen?