Persoonlijk had ik de foto van de andere kant genomen.
Nu zit er op een groot gedeelte van Waldo een schaduw.
Ilona

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Ja het is echt super saai, interesseert mij dat nou hoe groot de baseparen zijn van het DNA fragment...En dan weet ik nu toch al dat mn verslag helemaal wordt afgekraakt door mn docent, want hij is zo eentje die alles perrrrrrrfect wil zien... *zucht* als het maar een 6 wordt
LynnDenise schreef:Anoli schreef:Ja het is echt super saai, interesseert mij dat nou hoe groot de baseparen zijn van het DNA fragment...En dan weet ik nu toch al dat mn verslag helemaal wordt afgekraakt door mn docent, want hij is zo eentje die alles perrrrrrrfect wil zien... *zucht* als het maar een 6 wordt
Oh jeetje, jij zit wel vol frisse moed je verslag te maken zeker?
miranda_x schreef:Muurp, stel dat ik een andere lens wil, voor mn canon camera, welke stel jij dan voor? (die ook beetje te betalen is :p )
Muurp schreef:Foto 1 gaat bij mij de prullenbak in.
Het gaat mij om het paard, en niet om de achtergrond. Als ik een neutrale achtergrond heb, is mijn doel bereikt.
De pose op foto 1 vind ik niet zo zeer mooier, aangezien de hals van het paard verdwijnt en er een onderhals te zien is.
Bij foto 2 valt die onderhals al veel minder op.
Desiree_1993 schreef:Nou word ik wel benieuwd. Ik heb nu een 55-250 mm f4.0-5.6 IS lens, wat zou jij daarvoor als 'opvolger' (in de zin van volgende stap, een betere lens dus maar niet per se meteen de beste lens) pakken?
miranda_x schreef:Maar zijn tamron etc ook goede lenzen, of kan je dan toch beter investeren in een canonlens?