Ik wacht alle definitieve fotos af van iedereen en dan bestel ik bij iedereen een aantal fotos... heb nu al een aantal staan die ik heel mooi vind, dus mocht ik je al een pb hebben gestuurd als fotograaf, ik kom hier nog even op terug! Maar ik bestel sowiso bij iedereen een aantal..
Rienie1986
Geplaatst: 10-10-12 12:11
1. Manon - Geen foto's gemaakt van Mazou 2. Aniek - Moet nog ontvangen 3. Jody - Moet nog ontvangen 4. Yvonne - gehad in topic (krijg nog mail) 5. Linsey leurink - Moet nog ontvangen 6. Lisa preuter - gehad in topic 7. Linda Hissink - gehad in topic 8. Patty van bremen - Moet nog ontvangen
Zo mijn lijstje ook ff gemaakt, weet alleen niet meer welke fotograaf Mazou niet meer had gefotografeerd, Ik weet alleen nog Manon, maar die andere niet.
Er komen wel weer hele gave foto's voorbij zeg!! Ben benieuwd naar meer foto's van Mazou!!
1. Manon - Geen foto's gemaakt van Mazou 2. Aniek - Geen foto's gemaakt van Mazou 3. Jody - Moet nog ontvangen 4. Yvonne - gehad in topic (krijg nog mail) 5. Linsey leurink - Moet nog ontvangen 6. Lisa preuter - gehad in topic 7. Linda Hissink - gehad in topic 8. Patty van bremen - Moet nog ontvangen
Ik ben ook niks nieuwsgierig hoor, heb van één fotograaf pb gehad en van 2 in het topic een aantal foto's gezien? Ik wil ook zeker wat gaan bestellen omdat hij te koop staat dus ik hoop wat mooie herinneringen te houden.
Wat jammer dat die te koop staat! Ik moet die van jullie nog en die van anke, van jullie heb ik denk ik de meeste foto's vandaar dat ik die als laatste doe. Ik ben nog steeds heel erg druk bezig maar ik weet niet of ik het red om ze vandaag af te krijgen maar ik doe mn best
er staat telkens dat veel mensen foto's van mij krijgen, Hou er rekening mee dat ik alleen groep 1 heb gedaan. Dus 3 mensen krijgen foto's van mij. Ben er druk mee bezig!
nouja door [***] ben ik sowieso fan van arabieren geworden, maar ik heb altijd met mezelf afgesproken eerst mn opleiding af te hebben en zelf te verdienen voor een eigen paard er komt