Ik ga er morgen weer mee verder. Van de haflinger heb ik alleen bijna geen foto's, die wou bij ons niet echt stilstaan
axeltje
Geplaatst: 16-05-16 09:20
Kimley schreef:
Wil iedereen zijn\haar naam en de naam van de pony/paard hier even neerzetten? Dan weet ik wie wie is
Merel met die bonte pony Fiber. Jeetje wat wou ze slecht stil staan, maar prachtige foto's al!
nobje
Geplaatst: 16-05-16 09:22
Zoo wat een mooie foto's zijn er al geplaatst... Gaan de fotograves ook nog een preview van de middag groep doen Na het zien van al een paar prachtige foto's zijn wij ook super nieuwsgierig.. en by the way het is dus Nobje & Sju ... de vos arabier met het one ear hoofdstel En wat hadden we een mazzel met het weer gister... Vannacht hier nog geen veulentje geboren maar onze merrie staat op knappen hi hi hi Ps Turbo tinker.. wat een al ontzettend leuke foto's van jou en je prachtige paard. leuk zo een kleine zwangerschaps shoot
Hier kijken we nou al meer dan een week tegen aan... soms loopt de melk er al uit.. en soms is het helemaal gestold of in de middag zelfs even weg.. dit is van gisteren voor ik naar jullie toe kwam... vandaar dat ik zo een haast had om weer naar huis te komen