Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliej schreef:ik heb foto's van 3 fotografen, dus ik weet niet hoe het met de andere zitten. Iig wisten we van Wilddreams dat het langer zou duren. Wel een beetje banketstaaf, niet verkeerd bedoeld, maar Janine en ik hebben best wel ver moeten reizen, ik was kwart over vier uit bed en half 8 avonds pas weer thuis, dus hoop nog wel dat de rest ook komt. Het is natuurlijk nog maar 2 maandjes terug, maar gebeurt wel eens vaker dat er niks meer komt. Wil niet opdringerig overkomen hoor...
Maar wij hebben er ook tijd aan moeten spenderen er te komen en de pony's/paarden schoon te krijgen etc, dus zodoende.
WildDreams schreef:Ik snap je punt helemaal hoor! Het zou ook niet kloppen als je van bepaalde fotografen geen foto's ontvangt, jullie hebben er inderdaad ook ontzettend veel moeite in gestopt.
Ik kan niet voor anderen spreken dus ik zou niet weten hoe of wat, maar het zou fijn zijn als ze hier even reageren
xmichxrocky schreef:WildDreams schreef:Ik snap je punt helemaal hoor! Het zou ook niet kloppen als je van bepaalde fotografen geen foto's ontvangt, jullie hebben er inderdaad ook ontzettend veel moeite in gestopt.
Ik kan niet voor anderen spreken dus ik zou niet weten hoe of wat, maar het zou fijn zijn als ze hier even reageren
Heb je die van mij wel gekregen dan? Anders is er namelijk iets mis gegaan!