Ben het eens met Emma. Dat vond ik ook niet netjes, maar het is niet nodig onze hele groep daarop aan te spreken. Ik vind ook dat ze welkom is, net zo goed als dat wij welkom zijn. Zo te merken vinden jullie het ook niet leuk weggecijferd te worden, dat vinden wij net zo goed vervelend!
Manon_S
Geplaatst: 11-01-16 14:55
Ik zeg ook niet dat jullie er niet bij mogen zijn. Ik heb gezegd dat er dan misschien opnieuw gestemd kan worden (over de mensen die al gegaan zijn). En idd dat mensen die niet zijn geweest sowieso wel mogen terug komen. Logisch toch omdat zij nog geen foto's hebben. En omdat de fotografen die gegaan zijn anders weer dezelfde paarden voor de lens hebben. En ik vind wel degelijk dat ze bij wijze van de grond ingeboord is. Vond sommige reacties echt niet vriendelijk. Maar ik laat het verder hierbij, ieder zijn eigen mening, dat respecteer ik ook.
ik ga nog 1 keer reageren en dan is het voor mij klaar.
1. Kimley heeft de organisatie prima gedaan. 2. Er is GEKOZEN om LOS VAN DEZE MEETING naar de locatie te gaan met meer geïnteresseerden. dus imo los van deze meeting. 3. Ik lees echt dat kimley en manon er voor zijn om de mensen die gister hebben afgesproken als laatst op de lijst te zetten. Dan denk ik: huh? Wij hebben geen meeting gehad maar hebben besloten om toch te gaan omdat we WEL onze vrije zondag ervoor hebben opgeofferd.
Dus nee, ik ben niet boos op de organisatie of iemand hier. Ja, ik ben wel boos als er wordt besloten dat mensen die gister hebben gefotografeerd niet meer in de originele lijst staan. Want hee; het was een kort gebeuren waarin ik nog lang niet heb kunnen laten zien wat ik kan.
Anoniem
Geplaatst: 11-01-16 16:04
Kop ik er meteen even foto's in! Deze touwtjes waren niet zo moeilijk om weg te werken gelukkig!