Ik ga zo naar bed en als het goed is verzet mijn tel zichzelf. Moet alleen bokt op de zomertijd zetten...
josewoos
Geplaatst: 29-03-14 22:54
Sorry dat ik zo even kom binnenvallen, was aan het lezen en met de foto's die Marlies heeft geplaatst om locatie aan te wijzen wil ik jullie nog wel voor die parkeerplaats waarschuwen. Niet dat je daar niet mag parkeren, maar vooral met een mooie dag als morgen is het druk met auto's en die denken er niet echt bij na wat nou handig is met parkeren. Ik heb al 2x gehad dat ik terug kwam bij de trailer en dat ik rondom ingeparkeerd was. 1ste keer kon ik trailer er nog tussenuit wurmen en alsnog klep open en paard erin doen maar 2e keer moest ik wachten dat er eindelijk een eigenaar van een auto kwam
Ik parkeer dus aan bosrand (zeg maar aan de kant van kazerne). Grote kans ook dat je daar al meer trailers ziet staan, deze mooie zondagen zijn populair onder ruiters
Verder wil ik jullie nog veel plezier wensen en ben nu al benieuwd naar de foto's!
Bedankt voor de tip, het is aan de modellen om de gok te nemen van wel of niet ingeparkeerd te worden. Er is idd ook gewoon plek langs de weg zelf dus daar mogen ze natuurlijk ook parkeren. Net wat ze willen.
Spytgnieskje
Geplaatst: 29-03-14 22:58
Neem maar een longeerlijn mee voor je weet maar nooit. Ik wil wel een poging wagen om foto's te maken aan de longeerlijn.. Bij een vorige meeting zijn er een paar erg mooie foto's uitgekomen..
JorisDy
Geplaatst: 29-03-14 22:58
Top dankje voor de tip! Gelukkig blijft mijn trailer niet staan
Ohh Jennifer zie, ik juichte toch te vroeg! Als je nog mee wilt/kunt wil ik mijn plekje wel opgeven hoor.. Jij was toch eerder! Ik ging er vanuit dat je niet meer kon, omdat Marlies me pb'de.. Sorry!
Ben misschien wel wat laat nu, moest jureren vanavond en heb net hersenloos zitten candy crushen om mijn hoofd leeg te maken
Nee hoor Lonneke ga maar. Ik had morgen wel vrij gehouden voor de meeting, maar vanavond waren vrienden bij ons en boden ons onverwacht,out of the blue, een uitje aan, of we morgen zin hadden om mee te gaan naar de efteling. (ze zouden met een ander stel gaan en die konden niet en zij vroegen of wij op hun plekje mee wilden gaan). En ja dat kan ik eigenlijk ook niet aan mij(en mn gezin) voorbij laten gaan. Al had ik wel nog aan begin van avond met mn hubbie over de meeting gehad dat ik eigk wel wilde komen) Maar denk dat stukje qualitiytime met mn gezinnetje ook niet verkeerd is. hihi. Als dit vanavond niet was aangeboden was ik nog wel als 11e gekomen. Dus al met al wens ik jullie een fijne meeting toe, en hopelijk kan en mag ik een volgende keer ook echt mee zonder overgeslagen te worden..
Iemand een hengstenketting over? Meisje van wie ik hem zou lenen is hem vergeten bij mijn stal te hangen en niet te bereiken. Anders doe ik mijn hoofdstel gewoon in met teugels