Nog even een check.. je hebt mij van de lijst afgehaald? Buiten dat ik geen kleding had kan ik nu sowieso niet helaas.. familielid ligt acuut in het ziekenhuis
Met ijzel gaat het natuurlijk niet door dan zit ik zelf ook niet graag in een auto maar dat moet mee vallen. Alleen ze voorspellen nog steeds (natte) sneeuw die dag.
@Just_Sanne nee hoor kijk de planning maar na je staat er gewoon in in de middag groep Maar wat naar voor je jammer dat je niet kan komen!
Heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben! Hoop het niet, want met mijn weerstand en dan zonder dikke jas met deze kou buiten lijkt me wat eng! Ik hoop maar dat het meevalt, hebben jullie nog wel reservemodellen, mocht ik niet mee kunnen ?
Anoniem
Geplaatst: 24-01-14 21:21
met natte sneeuw/regen ga ik niet fotograferen hoor sorry (sneeuw zou ik evt nog wel doen want dat is wel cool! gewoon plastic zak op maat knippen
Kon ik nog met iemand meerijden in de ochtend groep vanuit zwolle? en weer terug naar zwolle na het einde van de middag?
De datum was al vrij lang bekend en was vermeld in het topic meerdere malen Maar goed, als het morgen(avond) nog steeds het zelfde weer aan word gegeven al vandaag word het afgelast. Helaas
ik denk dat ik me toch maar af ga melden, helaas. Ik moet nl. wel met de trein nu, en die slechte voorspelling in combinatie met de NS(en de kosten), vind ik niet zo'n goed plan. Plus dat ze zeggen dat het rond -1 - +1 graden wordt op z'n warmst met dat nattige weer, en dat vind ik niet echt iets voor een fotoshoot, sorry Mocht het verzet worden naar een dag met beter weer, ga ik wel graag mee
Ik denk dat het ook niet door gaat. Maar morgen avond maken we wel de beslissing, als nu zich iedereen gaat afmelden is het sowieso niks om het door te laten gaan. Zou wel erg jammer zijn als het niet door gaat