dat is idd. wel jammer . hopelijk volgende keer beter sorry
Anoniem
Geplaatst: 30-09-13 22:39
cherell0 schreef:
dat is idd. wel jammer . hopelijk volgende keer beter sorry
Nee joh kan jij niks aan doen! Maar Rogan maakt zulke gigantische sprongen in de galop en we hebben echt ruimte nodig om aan te springen, hij is pas 5..
hij is wel super braaf geweest toch ? (kate daar in tegen ... ik wilde je nog vragen of jij of rogan nog wat gemerkt hebben dat kate naar hem uithaalde bij het met z'n 4e rijden ?? )
Anoniem
Geplaatst: 30-09-13 22:55
cherell0 schreef:
hij is wel super braaf geweest toch ? (kate daar in tegen ... ik wilde je nog vragen of jij of rogan nog wat gemerkt hebben dat kate naar hem uithaalde bij het met z'n 4e rijden ?? )
Super braaf paardje hoor voor zo'n jong dier... Rogan heeft het echt super gedaan..
NESCAFE
Geplaatst: 01-10-13 06:09
Nog eentje van Cherell
Erna_
Geplaatst: 01-10-13 06:53
Gave foto's allemaal! Ik ben nog niet veel verder gekomen dan alles op mijn computer te zetten en alle foto's van een model bij elkaar in mapjes te plaatsen. Vanavond probeer ik verder te gaan en wat te plaatsen.
Je bent er al die tijd zo druk mee geweest, dat je nu een soort aan het afkicken bent Ik baal ook een beetje dat ik zo weinig tijd heb om aan de slag te gaan. Deze week is het erg druk op de school waar ik werk, hopelijk kan ik vanaf donderdag écht gaan beginnen.
De foto's van Stefan zijn klaar , ik heb me even beperkt tot de mooiste portretfoto's. Als ik alle modellen heb gehad zal ik de rijfoto's nog eens doorspitten maar daar ben ik niet zo tevreden over Gelukkig hebben de andere fotografen dat ruimschoots goed gemaakt
Mooie foto's Astrid (alleen die van Stefan zie ik nergens?) en die bak zit mij nu achteraf ook erg in de weg .
Laatst bijgewerkt door NESCAFE op 02-10-13 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt
valiantS
Geplaatst: 02-10-13 10:45
Dat hanglipje vind ik zo schattig haha
Ja waardeloos lomp ding !! PPff wordt niet goed van dat album, ligt dus aan de host ze hebben een nieuwe disk geplaatst ofzo en dat loopt niet zo soepel !! Ga eens kijken of ik het op kan lossen .....