Groene zeep werkt altijd wel goed hier Ze staat gelukkig ook buiten nu want op stal is het en een varken. Maar meestal begin ik een week van te voren met wassen ongeveer, kom nu eigenlijk net een paar dagen tekort Ze is gelukkig niet zo vuil nu
Mnon1994
Geplaatst: 17-07-13 17:18
Shayla schreef:
Ik krijg net een smsje
Ik kan mee
Nu nog een snelcursus volgen hoe krijg ik m'n paard zo snel mogelijk wit in zo'n kort mogelijke tijd
Groene zeep uit de supermarkt doet bij mijn haflinger altijd wonderen, staart en manen worden er weer wit mee.
Shayla
Geplaatst: 17-07-13 17:20
Zie m'n berichtje net boven jou Ach als ze iets minder wit is dan bij de shoot met Nikki is het ook geen ramp denk ik Anders doet het zo zeer aan je ogen
Excuus dat ik zo weinig van me heb laten horen de laatste tijd! (betekent niet dat ik achter de schermen niet bezig ben geweest hoor haha) MAAAR ik heb dr zin an!!!
Ik ben er bij, maar maak me wel een beetje zorgen om de hitte die voorspeld wordt. Anderhalf uur heen op de trailer en anderhalf uur terug en dan de shoot zelf nog in het heetst van de dag..
Ik heb mij zojuist op FB aangemeld als fotograaf, alleen zou het betekenen dat ik denk ik niet de hele dag mee kan want ik heb 1 accu ik kan het natuurlijk wel proberen! Ik heb op mijn FB ook een berichtje geplaatst voor modellen, ik woon op een pensionstal dus mensen zat(alleen hebben ze niet allemaal lange manen)
Ik ben er bij, maar maak me wel een beetje zorgen om de hitte die voorspeld wordt. Anderhalf uur heen op de trailer en anderhalf uur terug en dan de shoot zelf nog in het heetst van de dag..
Ik zie op buienradar dat het nog wel mee valt! minimum is 16 en maximum is 27 met bewolking
apollootje
Geplaatst: 18-07-13 13:48
Leuk een nieuwe fotograaf!
Deijs, wat voor camera heb je? Misschien is er iemand van wie je evt een accu kan lenen. Maar als je eigen niet heel erg oud is kom je daar vast ook een heel eind mee.
Nikon D3100, mijn accus kan ze dus neit lenen. haha net met dr overlegd. Ik heb namelijk 3 voor D5000 en 2 voor D5200. M aar ik ga met D5200 fotograferen, dus heb ik er zelf wss 2 nodig.
NYC2B
Geplaatst: 18-07-13 13:51
Hey!
Mijn accu is inderdaad niet erg oud, ik fotografeer met een Nikon D3100. Ik kreeg net inderdaad al een berichtje van iemand die een accu had, maar die had ze niet extra voor deze camera, die had ze zelf nodig
Ik laad mijn accu gewoon helemaal op en dan zie ik wel hoever ik kom moet goed komen!
Ik heb een reserve model ook even opgetrommeld dus die hebben we nu ook.
Leuk dat er nog wat nieuwe mensen bij zijn. Vivan, hoeveel modellen en fotografen hebben nu echt definitief bevestigd dat ze komen?
DianneM
Geplaatst: 18-07-13 13:54
Ik kan overigens 2 jerrycans met 25 liter water meenemen met een paar emmers, om de paardjes te laten drinken. Zal geen overbodige luxe zijn ben ik bang
Mijn app zegt 28 graden en volle zon bij mij min of meer aan de kust..
Hm ja de zandverstuiving is altijd wel warm aangezien ik op de fiets kom kan ik niet vanalles meeslepen..
apollootje
Geplaatst: 18-07-13 13:57
Water is zeker een goed idee! Misschien kunnen we ook wel wat meer het bos in trekken in plaats van alleen maar midden op de zandvlakte te gaan staan, krijg je ten slotte ook mooie afwisselende foto's.
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-13 13:59
apollootje schreef:
Helaas, dan kan ik je ook niet helpen.
Leuk dat er nog wat nieuwe mensen bij zijn. Vivan, hoeveel modellen en fotografen hebben nu echt definitief bevestigd dat ze komen?
De laatste lijst die geplaatst is is up to date
vivan
Geplaatst: 18-07-13 14:00
2 modellen moeten nog bevestigen en 4 fotografen
NYC2B
Geplaatst: 18-07-13 14:01
Ohh ik heb er echt zin in ik had dit topic al eerder gezien maar omdat er toen volgens mij al genoeg fotografen waren had ik me niet opgegeven, ik ben blij dat ik nu wel mee kan