oh ik heb in totaal 48 gb, volschieten, no problem maar in een paar uur wordt dat wel doorklikken whahahaha Paar weken terug 4000 foto's op een 2 daagse show genomen hihi
hoeveel modellen gaan er eigenlijk in totaal mee? zag in een ander topic dat er meerdere dagen werden gehouden met max 4 modellen per avond en dan is het nog krap..
ik sla ze in NEF en JPG op, NEF is nog meer te bewerken mocht dat nodig zijn haha doe het eigenlijk nooit hoor maar ja, heb het ooit zo ingesteld dus hup schieten maar.
Anoniem
Geplaatst: 16-05-13 21:43
Ik denk dat we toch naast elkaar moeten gaan staan en rouleren..
steefvicky
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-13 21:45
monnikenburg schreef:
ik sla ze in NEF en JPG op, NEF is nog meer te bewerken mocht dat nodig zijn haha doe het eigenlijk nooit hoor maar ja, heb het ooit zo ingesteld dus hup schieten maar.
Ohhhh dat heb ik ook eens bekeken ja. Maar dat was me toch iets te veel geheugen
steefvicky
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-13 21:45
Blingh schreef:
Ik denk dat we toch naast elkaar moeten gaan staan en rouleren..
Sowieso!
First_Unique
Geplaatst: 16-05-13 21:46
pfff dat ga je niet halen hoor.. op mijn eigenste meeting gaan ook 10 modellen mee.. we starten om 10 uur smorgens en we eindigen om 16.30... dan heb je er wel portret, losgooi en rijfoto's bijzitten.. maar moet je nagaan als je dit fftjes in een uurtje of 3 wil proppen.. Ik wil geen spelbreker zijn maar zou vervelend voor je zijn als het één groot fiasco wordt omdat t allemaal niet past en klopt.. Of je moet in groepen gaan werken dat de fotografen niet alle paarden voor de lens gaan krijgen.. maar het nog wel enigzins overzichtelijk blijft in die 8 minuten tijd..