NEEEE!! Djunnah krijgt geen Panda-eyes Dat vind ik zoooooo lelijk Kan trouwens volgens mij ook alleen maar het beste bij een schimmel.
Nee gewoon wat speciaal glimmetje rond ogen en neus
En haar manen Die zijn het snelst droog, die dunne bos Maar hoef ook pas rond kwart over 6 ofzo weg hè, dus dan heeft ze nog bijna 2 uur om op te drogen en dán moeten we nog naar het strand, dus dat zal wel lukken.
Dat zwarte vet mag ook in NL officieel niet meer (evenals het afscheren van de tastharen en volgens mij mag oren uitscheren ook niet meer). Ik vind het ook walgelijk Maar ik ben ook niet van het hele hoofd opscheren Sowieso ben ik niet zo voor de shows gemaakt denk ik Djuun is al knap genoeg van dr zelf, daar heeft ze geen boel make-up voor nodig
steefvicky
Geplaatst: 08-06-13 14:12
Hahaha dat is ook wel het meest pandaachtige paardje plaatje ooit
En ben ik met je eens hoor, maar soms kan een glansje net wat extra's geven Maar ben er ook niet zo goed in, dus verwacht geen paard wat de tent uitglimt hoor
Die zou ik zeker aan doen. Ik was vanochtend op de fiets naar de stad en op de fiets had ik geen spijt van mn jas. In de stad daarentegen was het om te stikken
Zo, mijn haar en make-up zijn gedaan (verwacht geen hoogstandjes, maar ik heb bling-bling-schuifjes in mn haar, zodat ik bij Djuun dr showset pas ). Spulletjes gepakt, kleding mee om voordat ik weg ga op stal ngo ff om te kleden en zo op weg naar de wasstraat om mn varkentje te wassen