[BESLOTEN] Equine in Focus gaat het strand van Noordwijk op!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee

Re: [BESLOTEN] Equine in Focus gaat het strand van Noordwijk op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:33

Zooo ik ben ook weer eindelijk thuis :D

Echt super bedankt iedereen voor deze super leuke dag! Lara voor de goede organisatie, de modellen om allemaal zo netjes klaar te staan voor ons! en de fotografen voor alle gezelligheid! :D

Nu douchen en dan lekker mijn bed in!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:57

Wauw, prachtige foto zeg Ivonka!

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:16

Ik ook nu pas thuis. En eindelijk avond eten!! Paardje was niet zo leuk toen ik naar huis wilde. Heb nog 1,5 uur staan laden en aangezien iedreen weg was kon ik niet zoveel. Nog aan een of andre pool hulp gevraagd.. die vent verstond me niet eens.. pff wat een drama. Ik vond de meeting erg gezellig. Jammer van t nare na smaakje. Maar bedankt voor de gezelligheid! Ben benieuwd naar de foto s..

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:18

Ik kom ook nu pas thuis!
Vond het super leuk, maar terug reis was wel drama :=
Ik zou in 1e instantie vanuit leiden vertrekken maar kon een deel met Lisa meerijden, dus zo gezegt zo gedaan. Kwam ik op station gingen er niet echt veel treinen mijn kant op, dus ik maar naar Amsterdam getreint. Uitzoeken welke trein richting zwolle of amersfoort ging en hoppa naar het spoor, totdat ik een bord tegen kwam met : 'de treinen naar zwolle en amersfoort rijden niet ivm. werkzaamheden' Ja heel leuk en nu? aan informatie iemand gevraagt, die verteldeme dat ik maar naar leiden moest, ja doei :') Dus ik uiteindelijk naar duivendrecht, daar 3 kwartier gewacht, trein naar zwolle, in zwolle mn trein gemist en nog een dik half uur gewacht en toen zat ik einndeeeelijk in de trein naar Grun!
Ga nu de foto's laden en ondertussen even douchen en eten,

Trouwens, ik was geen fotograaf maar heb bij lotje ipv. Merel protret foto's gemaakt en van golddigger nog even toen Picaro over ellen was heengelopen, wand gold stond er zo leuk bij. En bij actie heb ik wel wat plaatjes her en der geschoten, alleen wat vinden jullie ook als fotografen e.d. , mag ik gewoon wat plaatsen en de foto's ook naar modellen sturen? ivm dat ik niet fotograaf waS? :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:25

Tsjonge, ik zag niet dat het laden niet ging Golddigger, anders was ik nog wel ff gebleven om te helpen!
En wat een rot stuk treinen heb jij achter de rug Elvi, blij dat je thuis bent zeker?

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:28

Balen dat hij de trailer niet op wou zeg! :oo

Ja ben wel blij, ben ook best wel moe nu

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:31

Snoekiej schreef:
Tsjonge, ik zag niet dat het laden niet ging Golddigger, anders was ik nog wel ff gebleven om te helpen!
En wat een rot stuk treinen heb jij achter de rug Elvi, blij dat je thuis bent zeker?

Oh jeetje, ik heb dat ook niet gezien... Was te druk bezig bij Ellen denk ik. Wel heel vervelend dat je nog zo lang hebt gestaan... -O-

En de terugreis van Elvi was ook erg 'geslaagd'. Rot zeg!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:36

Voelde me trouwens wel een beetje een ukkie hoor, met mn babylens tussen als jullie megalenzen.. haha

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:45

Balen van golddigger! ik had het ook niet gezien

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:09

je had achtera ds toch beter met mij mee knnen gaan elvi... je had trowens beter naar schiphol knnen gaan! daar komen de treinen over het algemeen :P

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:25

Ja haha,

En dat bedacht ik me indd ook later dat ik beter daarheen had kunnen gaan, nouja ben thuis gekomen!

Foto's zijn echt mislukt, de helft van de actie foto's kan ik weggooien, loopt toch met mn nieuwe camera telens tegen zelfde probleem aan... hmm

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:40

En wat s dat probleem elvi?

Achja.. ik had inderdaad ook niet gedacht dat julli t express zouden doen hoor. Kan gebeuren. Is niet de eerste keer dat hij moeilijk laad helaas..

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:14

Zoals ik het lees was iedereen vrij laat thuis, maar wel een leuke dag gehad.
Ik had dat dus sws niet vol gehouden.
Ben wel erg benieuwd naar jullie fotos dames *\o/*

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 08:21

Afbeelding
Skeeto :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:26

Mooie foto's komen er al voorbij!

Golddigger08, je was niet de enige. Wij hebben ook even staan kloten omdat ie de trailer niet meer op wilde :+

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:46

Mooie foto Lara!
alleen jammer dat zn kont scherp is ipv. zn hoofd :)

Lotte, ik heb sinds ik mn nieuwe camera heb regelmatig dat met actie foto's de achtergrond scherp word ipv. het paard! terwijl ik er nu echt op let en ik wel gewoon 90% van de tijd zeker weet dat ik op het paard scherpstel..

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:30

Prachtige foto Ivonka!

Susan gefeliciteerd :)

Merel wat naar van jullie afsluiter gisteren.

Wat vervelend Lotte, weet nog dat bij de meeting in Noordwijk dat hij ook niet wilde. Toen hebben we het samen gedaan.

Tjeetje wat een reis Elvi.

Wat een mooie foto van Skeet Lara, dank je wel!

Hier ook nog aan het nagenieten van gisteren. Skeet was ook uitgeteld, hij was miss niet het makkelijkste model maar met deze ervaring erbij ben ik toch wel heel blij.

Nogmaals bedankt allemaal!

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:56

Oh wat balen Elvi dat je er nog zo lang over hebt gedaan :( Er gaan normaal volgens mij elk uur treinen naar Assen etc. Maar gelukkig ben je thuis gekomen!

Ik vond het erg gezellig gister, was leuk om eens een dagje niet te fotograferen :)

Mooie foto Lara!
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 30-09-13 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:57

Elvi_Elisa schreef:
Mooie foto Lara!
alleen jammer dat zn kont scherp is ipv. zn hoofd :)

Lotte, ik heb sinds ik mn nieuwe camera heb regelmatig dat met actie foto's de achtergrond scherp word ipv. het paard! terwijl ik er nu echt op let en ik wel gewoon 90% van de tijd zeker weet dat ik op het paard scherpstel..

Misschien je lens laten calibreren? Dan heb je backfocus.

Gave foto Lara!

Oh heb spierpijn haha

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:08

Prachtige foto ook Lara. Ben echt nog alles aan het uitzoeken. Nu eerst werken ipv bokken op het werk :')

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:17

Zo ook nog even een berichtje van mij (wilde het eigenlijk gisterenavond al sturen maar ben met knallende koppijn voor 10 uur al in bed beland).

Vond het super gezellig om iedereen een keertje te zien en gezellig rond te hobbelen op de meeting. :D De appelcake was ook heel lekker <3 hihi!! Voor degenen die ik niet meer gesproken heb na de lunchpauze... ik had nog doei willen zeggen maar was te lui om het strand eerst nog op te lopen en op de parkeerplaats zag ik Lara en Ivonka niet zo snel maar wel de paarden van de middaggroep dus ik dacht, oh die hebben het vast druk :P haha!

Ik heb nog filmpjes gemaakt op mijn mobiel, eens kijken of ik daar iets mee kan :D

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:53

ohh carien! zie nu pas dat jij het bent! jammer dat ik je niet meer gezien heb. Leuk gehad in de ochtend?
Ja, ik ben weer even ten einde raad. t ging een tijd zooo goed...
Ik heb veel uitjes staan de komende tijd en maar heb er weer even weinig vertrouwen in. Elke keer moet ik andere truucjes verzinnen maar mijn trucendoos is een beetje leeg langzamerhand.
misschien toch van de week weer iemand laten komen om te trainen...:(

Wat een mooie foto Lara!! Bedankt voor de organisatie. Ik vond het goed geregeld. :j

Nicky: balen zeg! -O- vaker last van? hoop niet dat je ook 1,5 uur heb gestaan.. |(

Elvi.. tja ik heb er weinig verstand van. maar het is wel heel vervelend als je al die foto's weg kan gooien!! maar er zit vast nog wel wat moois tussen.
Laatst bijgewerkt door Lottegold op 30-09-13 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:05

Wat balen dat Golddigger de trailer niet op wou en je zo lang gestaan hebt.
Wij waren al eerder weg omdat ik geen rijfoto's hoefde anders hadden we wel willen helpen.
Lotje gaat ook niet heel makkelijk de trailer op, daar moeten we ook iig met z'n tweeën voor zijn.

Wat een reis Elvi.
Ik zou graag foto's van Lotje zien als de andere fotografen het idd goed vinden.

Gave foto's Lara en Ivonka!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:53

Ivonka, neine geen backfocus want portret is wel haaaarscherp, zal wel aan mij liggen maar snap er geen hol van. Zal als ik thuis ben even een dropje maken!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:07

Wat zijn verder dan je instellingen elvi? Ai servo of one shot? En kies je zelf je scherpstelpunt en zoja welke?
Van mij mag je gewoon die foto's plaatsten hoor, geen problemen mee!
Vanmiddag als ik thuis ben ga ik ook aan de foto's beginnen! :D