Jaaaaa Haha dankje Marianne! Vind Baldr ook zo'n super leuk hondje! En ik vind hem nadat ik hem heb gezien, ook op deze foto's toch weer groter lijken, zo grappig!
King bijt op zn lip... hihihi echt iets voor hem! Tanx Marianne! verder ook weer schitterende foto's voorbij zien komen.. ongelooflijk hoe doen jullie dat toch? ik wacht (ietwat ongeduldig hihi grapje hoor!) rustig af.
Ik start zo de laptop weer op ja, hebben net een heerlijke dijkwandeling gemaakt. Schaapjes gestalkt net de camera. Prachtige foto's Marianne!
Nu op naar bed. Morgen overdag ben ik in Lelystad voor een afspraak dus dan ga ik morgenavond weer verder.
mapje van Baldrmapje van Brammapje van Baloumapje van Kingmapje van Frodomapje van Levimapje van Milamapje van Thomasoverige foto's Actiefoto's komen er nog bij, die doe ik als laatst (die verschijnen vanzelf in de mapjes)
Nog even een paar overzichtsfoto's:Onze boom:Groepvorming..Ligt er ook iemand in de stabiele zijligging Nog een paparazzoWat ze hier precies aan het doen zijn, is me ook een raadsel Moiiii Meer in het "overige" album