Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evita_3 schreef:Jammer Tamara!
Ik heb de foto's van Ehnlay op het forum gezet![]()
Voor de andere fotografen; je moet eerst 2 berichten plaatsen voor je de foto's kunt plaatsen.
Deze nog even speciaal voor Lara:
[ Afbeelding ]
Morgen ga ik weer verder
Bagheera_206 schreef:Ik wacht nog even deze meeting af en dan laat ik wel even weten of ik volgende week mss ook mee wil.
Willen er nog fotografen na afloop wat drinken als er nog een strandtent open is?
diesel_ schreef:Bagheera_206 schreef:Ik wacht nog even deze meeting af en dan laat ik wel even weten of ik volgende week mss ook mee wil.
Willen er nog fotografen na afloop wat drinken als er nog een strandtent open is?
En kom je de 15e ook?
ik zie mooie foto's voorbij komen maar ook 1 met de oren eraf en niet overal is t touwtje even mooi weggewerkt, wordt dat nog beter of lukt dat niet?
Ik kan t ook niet hahah maar misschien kunnen de fotografen elkaar daar nog tips bij geven
filou schreef:Ik heb alle foto's zojuist op het forum gezet! (http://fotomeetingcast.forum2go.nl/)
Blijf wel van de bewolking balen, de foto's hadden zoveel mooier kunnen zijn! Nu hadden een hele hoop best veel ruis en hoe later het werd hoe minder de foto's... Moet toch echt nog even wat meer gaan oefenen met fotograferen op zulke druilerige dagen...
Hoop dat jullie ze evengoed kunnen waarderen!
Ik zou inderdaad gewoon eerder het strand op gaan aankomende zaterdag, helemaal als het niet van dat mooie weer is, zonde van het licht om te wachten!