Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blingh schreef:Mijn vriend heeft hele boeken over Photoshop. Retoucheren en wegwerken kan ik wel een beetje maar duurt me allemaal te lang. Zag dat je cmd doet. Heeft m'n vriendje ook gedaan, 1 jaar
Jessietje schreef:Je foto's zijn echt super Karen!
Ik kan ook niet wachten om aan de slag te gaan maar ben nu bij men moeder en op een lapto bewerken is niet zo handig.
En hee wat een rotweertje in Belgie! Ben echt blij dat het gisteren zo prachtig weer was!
Ik wil ook zo een gaaf logo:p
Neej schreef:Oh waaaauw die haflinger!! DIE MANEN!!!!![]()
Blingh schreef:Mijn vriend heeft hele boeken over Photoshop. Retoucheren en wegwerken kan ik wel een beetje maar duurt me allemaal te lang. Zag dat je cmd doet. Heeft m'n vriendje ook gedaan, 1 jaar
Ja het bleek na 3 jaar ook niet helemaal mijn dingEn het is bij mij ook het geduld inderdaad
Jessietje schreef:Hihi vanavond ga ik naar huis maar morgen en woensdag weer werken en dan do en vrij ben ik weer bij men moeder:p en moet voorgaande shoots nog doen:p
Ga straks al wel de kuisen de foto's:p en als het weer zo blijft mss toch nog wat bewerke:p
Blingh schreef:Jessietje schreef:Hihi vanavond ga ik naar huis maar morgen en woensdag weer werken en dan do en vrij ben ik weer bij men moeder:p en moet voorgaande shoots nog doen:p
Ga straks al wel de kuisen de foto's:p en als het weer zo blijft mss toch nog wat bewerke:p
Hier is bewolkt maar wel droog. Kuisen is opruimen/schoonmaken toch?
Ik heb echt genoten van het accent van Daniella & van jou, heerlijk om te horen vind ik dat..