Ach, beertjes of niet, leuk zijn ze toch wel. Bovendien is 12 mei nog een paar weken verder, en de verharing zet bij de meeste wel redelijk in nu. Lekker blijven poetsen en dan zullen de meeste toch wel al uit de wintervacht zijn straks!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fabske schreef:oke thnx jolijn
uhm nou ze was gisteren heel erg druk tijdens de shoot zo druk dat ze de fotografen en mij zowat omver rende iedere keer ze is op mijn voet gesprongen steigerde op een gegeven moment achter me uit drammerigheid maar sloeg net niet met haar hoef tegen mijn hoofd ik draaide net op tijd weg.
ze was doodsbang geworden op de een of andere manier en ze had niet eens meer door dat ze mij pijn deed ze is normaal altijd heel voorzichtig en relaxed en zo kwamen we ook wel aan en zo gingen we ook weer weg haha alleen portret foto's was een ramp.
longeren was ze gewoonweg saaien rijden was ze braaf het waren echt alleen de portret foto's die drama waren haha.
maar ja als ze bij haar stalgenoten in de buurt was was het wel prima..
dus vandaar dat ik er gewoon rekening mee moet gaan houden zoveel mogelijk te plannen met een stalgenoot te gaan tegelijk..
WildWings schreef:Wat zien ze er geweldig uit![]()
Ach, beertjes of niet, leuk zijn ze toch wel. Bovendien is 12 mei nog een paar weken verder, en de verharing zet bij de meeste wel redelijk in nu. Lekker blijven poetsen en dan zullen de meeste toch wel al uit de wintervacht zijn straks!
WildWings schreef:Hahah jeetje, bedanktWat leuk om te horen. Ik ben er inderdaad bij zondag, vind Rogan ook echt heel erg gaaf, dus blij dat ik die eens voor de lens mag hebben
Present ziet er goed uit zegGaaf dier ook.
xAnthea schreef:Jaaaa!Hopen dat het goed weer is!
Ik moet Ferdo nog helemaal wassen, dus hopelijk gaat het warm worden en anders zal ik naar een stal rijden die warm water hebben, want anders kan hij niet verschijnen op de meeting hoor
Straks zal ik een foto plaatsen van hoe hij eruit ziet
Oh, ik ontdek net dat onze herberg ook warm water heeft dus desnoods kan ik hem daar ook nog wassen maar dan moeten we er wel vroeg zijn denk ik