Bedoel je dat er dan een paar fotografen geen model hebben? Dan is toch niet erg? Kunnen ze even pauze houden of nog foto's maken bij een paard dat ze al gehad hebben als ze dat willen.
Ben jij nu model en fotografe? Dan is dit hoe we het nu doen zeker een goede oplossing .
Ja klopt ik had mij op gegeven als fotograaf. Maar Amigo van Maureen heb ik ruim 2 jaar geleden en net paar maanden geleden de moeilijkste beslissing ooit gemaakt door te stoppen. (ik redden het niet meer) En nu bood zij aan dat ik ook wel 'even' met amigo op de foto mocht
Kan me voorstellen( zou ik ook niet doen met m'n camera) maar met paardje doe ik het ook niet in deze kou, is die gelijk snotverkouden en het trainen gaat net zo goed en fanatiek na die stomme vorst!
EquiPhoto
Geplaatst: 22-03-13 19:18
Ik meld me af als fotograaf voor deze meeting. Ik had me al eerder ingeschreven als fotograaf bij een andere meeting, maar ik stond daar iets van 7e reserve, dus de kans leek me niet riëel dat ik daar bij mee kon. Wel dus En aangezien ik me daar eerder had opgegeven, is het wel zo eerlijk om daar heen te gaan. Iedereen veel plezier!
Jongens, houden jullie er rekening mee dat volgend weekend in de nacht van zaterdag op zondag de klok een uur vooruit gaat? Dat we niet allemaal massaal te vroeg of te laat zijn haha.