Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Seven schreef:Leuk al die positieve berichten
Ik was zelf niet zo tevreden eigenlijk maar ben nogal een perfectionist
 Fotografeer zelf ook veel (kunstacademie, wel hele andere stijl dan paardenfotografie, maar toch) en ben ook niet snel tevreden, haast nooit eigenlijk  
 En dat terwijl anderen dol enthousiast zijn. Volgens mij is dat juist iets goeds. Door kritisch te kijken wordt je alleen maar nog beter! Anderen kijken toch anders naar je werk. Ik vind dat er een paar mooie foto's tussen zitten waarop je Summer echt 'gepakt' hebt. Vond het leuk om een keer aan de andere kant van het werkveld te staan haha                                                         

lalunamyo schreef:Seven schreef:Leuk al die positieve berichten
Ik was zelf niet zo tevreden eigenlijk maar ben nogal een perfectionist
Haha, dat ken ikFotografeer zelf ook veel (kunstacademie, wel hele andere stijl dan paardenfotografie, maar toch) en ben ook niet snel tevreden, haast nooit eigenlijk
En dat terwijl anderen dol enthousiast zijn. Volgens mij is dat juist iets goeds. Door kritisch te kijken wordt je alleen maar nog beter! Anderen kijken toch anders naar je werk. Ik vind dat er een paar mooie foto's tussen zitten waarop je Summer echt 'gepakt' hebt. Vond het leuk om een keer aan de andere kant van het werkveld te staan haha
 welk jaar zit je in?                                                         
 Jaar 4 van Docent Beeldende Kunst en Vormgeving. Alleen wil ik voor geen goud docent worden 

Heb me gericht op het buitenschoolse werkveld. Culturele festivals, culturele instellingen, workshops geven, in opdracht werken etc 
 Heb mijn stage dan ook gelopen op een communicatiebureau tussen communicatie studenten  
 Het is een opleiding waar je voor 50% zelf bezig bent en de andere 50% besteed je aan educatie etc. Dit vind ik wel lekker. Alleen autonoom is me toch veel te vaag. 
 ?                                                         
 Leuk wat je beschrijft! Had je ook les van Imca Buurke? Dat was mijn middelbare school docent CKV 

Maar daar worstel ik me door heen. Gewoon een kletspraatje houden over je werk en weer door...  
 Maar ik snap je punt!
 Ook heel aardig