Ik weet dat ik een van de organisatoren ben, maar ik moet me toch helaas afmelden met Diego. Er zijn wat prive omstandigheden waardoor het gewoon niet gaat lukken. Ik hoop dat er nog een ander model in mijn plaats kan, maar het gaat gewoon echt niet lukken voor mij.
Ik hoop dat jullie in iedergeval een leuke dag krijgen en ben erg benieuwd naar foto's.
Er blijft niemand meer over jeetje. Zonde kan t begrijpen hoor, maar wel jammer.
Chantal33
Geplaatst: 18-05-13 21:09
Is de fotografeer plek vlak bij de auto of zijn er mensen die helpen???
Ik kan eventueel ook een hondje meenemen een Shiba?? wordt wel lastig en fotograferen en hondje Maar als er hulp troepen zijn??? of ik kan een vriendin met haar mops vragen of ze mee kan maar weet niet of dat zo kort dag nog lukt??
Ik probeer ff contact te krijgen met RuiterL.. Ook heb ik de volgende reserve ge-pb't (maar in profiel lijkt diegene al een maand niet meer online te zijn geweest)..
Heb mijn best gedaan maar geen ander model meer kunnen regelen voor de middag.. Weet iemand van jullie misschien nog een model? Anders pas ik het schema aan met 1 model minder..
Nog even Lovesal PB gestuurd, die in eerste instantie mee zou gaan maar uiteindelijk met niemand kon ruilen.. Dacht er opeens aan dus wacht nog ff haar pb af!
Mensen in het dagelijkse leven heet ik Melissa en geen Brichel of Astor Op de telefoon lijst staat namelijk dat mijn echte naam Brichel is haha. Maar heet dus al 21 jaar Melissa