Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EquiPhoto schreef:EquiPhoto schreef:Hoelaat beginnen we? Ik weet niet eens of ik wel op tijd in Den Bosch kan zijn met de treinen op zondag....
De trein moet lukken, maar de bus lukt me niet. Die gaat op zondag pas te laat. Ik ga mijn vader vragen of hij me weg wil brengen, maar ik weet vanavond pas hoe of wat! We houden het eventjes spannend dus
Riki, fijn dat ik mee kan rijden!Vogels googlemaps is het ongeveer 20 minuten rijden, maarja, jou kennende (grapje!)
08:49 of 09:19 kan ik er zijn!
WildWings schreef:Kasmir ik heb jouw 06 niet en weet ook niet hoe laat ik op station DB moet zijnHeb nog geen antwoord op PB gehad?
Kasmir schreef:Zullen we afspreken dat ik rond 5 over 9 bij het station ben en jullie dan zorgen dat jullie dus rond die tijd er zijn?
Kasmir schreef:Haha ik heb ook zo'n idioot zadel, zit heurlijk maar reken maar dat paard die mag dragen haha.
Met mijn dressuurzadel gooide ik hem nog wel eens in de bak af en dan kon ze even rollen, nu mag ze hem eerst naar stal dragen, gooi ik hem daar af en dan loop ik weer terug in de bak zodat ze alsnog kan rollen xD.