Ponys staan lekker in de paddock zonder dekens. Ik ben gesloopt, Nels de hele tijd laten steigeren kost verl energie die foto van Benji is gaaf! Ben ook super benieuwd naar wat jullie allemaal gemaakt hebben
Ik ben ook weer thuis. Ben helemaal gesloopt maar moet zo echt nog geen leren en voorbereidingsopdracht voor stage gaan maken. Ik ga nu vast aan het selecteren. Hopelijk kan ik vanavond ook wat showen Ik vond de modellen echt top! Ze zagen er supernetjes uit, zat duidelijk veel werk in Gave foto Ilona!
Je hebt het goed georganiseerd Madelon!! Ik was ook helemaal kapot en was na 4x het zelfde gedaan te hebben beetje geïrriteerd. Nu hopen op mooie foto's!! Alvast bedankt iedereen.
Ik heb er 588, maar heb dan ook geen portretfoto's van de middaggroep en had op de camera al veel gewist
Kkkaren
Geplaatst: 13-04-13 19:12
Zooo....terugreis ging iets minder voorspoedig, bij Arnhem in de file met honderden uitzinnige tienermeisjes omdat Justin Bieber in de Geldredome optrad, voor Nijmegen in de file omdat een rijbaan op de Waalbrug was afgesloten en direct na de Waalbrug in de file omdat er een grote kettingbotsing was met bussen en auto's, waarvan er eentje behoorlijk in de brand stond, metershoge vlammen uit de moterkap...ieieie...gelukkig zat er niemand meer in.
Ik vond het een topdag, Madelon voor de organisatie, modellen voor hun engelengeduld en de medefotografen voor de gezelligheid.
Ik zag al een hele mooie foto van Ilona, ik ga ook even naar die van mij kijken.
hamsterfan
Geplaatst: 13-04-13 19:13
Was Heaven die met het zwarte hoofdstel of juist met het bruine hoofdstel? En wie van de twee ging eerst los in de paddock? (Weet het echt niet meer )
LS_fotos
Geplaatst: 13-04-13 19:16
Honey ging eerst los daarna Heaven. En ze hebben beide het zwarte en bruine halster omgehad haha! Lange voorpluk lichte manen Honey en donkerdere manen kortere voorpluk Heaven. Zo hou ik ze beetje uit elkaar....
Honey heeft een dikkere staart En Heaven is groter
Tamara kan t beter.
Letsdunit
Geplaatst: 13-04-13 19:19
Ben ook weer thuis was een lange dag van 7 uur tot 18:30. Bedankt allemaal voor de organisatie ! Honey was als eerste los in de paddock en heel flauw ik heb de halsters halverwege ook nog gewisselt. Honey is degene met de langere en wittere voorpluk misschien helpt dat.
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-13 19:20
Haha Karen, lekkere terugreis Ik hoorde inderdaad over allerlei files en over Justin Bieber op de radio Naja, je bent iig weer thuis
Jullie hebben echt veel fotos gemaakt! Deze is ook erg gaaf!
Laurahh
Geplaatst: 13-04-13 19:34
Ahh mijn foto's vallen echt in het niets bij die van Ilona
hamsterfan
Geplaatst: 13-04-13 19:35
Had ik het precies goed gegokt haha Honey had bij ons zwart om en Heaven bruin Denk ik dan Volgens mij heb ik het zo goed Degene die ontsnapt was was Heaven?