Ja graag,alleen zou ik eigenlijk bij een wedstrijd foto's gaan maken, maar dit is oefen wedstrijd en niet zo groot. Dus dat zou ik er dan voor afzeggen
ik heb ook een oproepje op een ander paardenforum gedaan, zitten wel een aantal mensen uit het westen op. Hoop dat we nog iemand vinden, is wel korte termijn... En anders toch terug naar de pauze op tessie's plek? Ik ga morgenvroeg op weg naar Den Haag, weet niet of ik daarna nog internet ga hebben, dus ALS er iets afgezegd wordt, smst iemand me dan ff? (tel.nummer staat in m'n profiel op 't forum2go)
Heb er zin in! Tas zit vol mantel voor Nikip spullen passen er net nog bij haha Tot zondag iedereen!
Ik heb ook even een oproepje op de boktmeetings groep van facebook geplaatst. Hopelijk vinden we nog iemand!
Rumpleteaser
Geplaatst: 16-02-13 01:13
Zal ik mijn stalgenoot vragen? Dan weten we het sneller. Ze rijdt ook western (reining) en kan vast wat spectaculairs laten zien. en ze heeft eigen vervoer....
Zo ja, geef dan maar ff een gil. Moet ik haar vragen voor de ochtend of de middag?
AvWShots
Geplaatst: 16-02-13 01:24
@Winner91: Is goed, dan hoor ik het dan van je Als het doorgaat zou ik dan vanaf zoeterwoude met jou mee kunnen rijden? Als het niet kan is het ook geen probleem, maar ben totaal niet bekend in die omgeving, en de tomtom zal wel met mijn vader mee naar Duitsland gaan van het weekeind, vandaar
ik weet iemand diemee wil met de shoot en gaat ook passen in de trailer
Rumpleteaser
Geplaatst: 16-02-13 10:10
Ze wil mee! Geregeld! Ik zal winner even bellen om af te stemmen of het zo goed is.
Laatst bijgewerkt door Rumpleteaser op 16-02-13 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt
malle4ever
Geplaatst: 16-02-13 10:13
dus als jullie ja zeggen is het al geregeld. ze zou eerst gewoon meegaan en dan gewoon gaan rijden maar nu kan ze dan mee doen aan de shoot. Dit is haar paardje.
naja laat het ook maar zo want lees net dat het is voor in de ochtend groep en ik zit in de middag groep dus dat is voor mij dan ook niet echt heel handig..
Ash_
Geplaatst: 16-02-13 10:25
Hey, Ik zit in een ander topic voor een meeting 2 maart in de vlietlanden. We zoeken nog fotograven. Iets voor iemand hier?
@ malle: snap ik... Het is alleen zoooo kort dag! Dan is het denk ik al fijn als er überhaupt een model is voor de fotografen. Winner en ik hebben net ff gebeld. Er is nu geen gat meer. en wie weet voor de fotografen de kans om een sliding op de foto te zetten
Winner91
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-13 10:45
Goodmorninggggg. Alles is geregeld. Net Rumpleteaser aan de telefoon gesproken. Was net wakker! ..
Maar model is helemaal geregeld en gaat dan op de plek van Tesssie.
Zou iemand de lijsten kunnen printen, ik heb geen printer hier en ben het vergeten op me werk.
Winner91
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-13 11:12
Vandaag voor de 3e keer op Baileys. Wil stiekem ook wat foto`s op Baileys met mn lange trouwjurk en roosjes. Maar geen idee of die het leuk vind. Hij is 3 en ook nog nooit op het strand geweest, maar we will see. Als ik in volle vaart over dat strand ga levert dat ook vast wat mooie kiekjes op.