Ik ga niet in het wit, steekt wel heel erg af tegen haar geschoren lichaam. Heb wel een leren halster gevonden dus zal die ook meenemen. En ze gaat dus in de knotten .
Zorgen de fotografen voor 'lokspul' of moeten wij ook nog wat meenemen waar ze leuk van gaan kijken? Heb altijd wel een paraplu in mn auto liggen, maar verder niet standaard iets...
Als je weet waar je paard gevoelig voor is zou ik dat zeker meenemen als dat mogelijk is. Je weet tenslotte zelf het beste waar je paard op reageert of van onder de indruk is . Zal voor de zekerheid ook nog even kijken wat ik zelf heb. Desnoods een piepspeeltje voor de hond ofzo
elisaalovee
Geplaatst: 19-02-13 20:59
Dat is inderdaad ook wel een goede, Royaltjuh.. Hoe gaan we dat regelen? Anders ga ik ook nog wel even kijken naar lokmateriaal
AnneloesF
Geplaatst: 19-02-13 21:01
Nou Viva is het project vd dag waarschijnlijk... Stilstaan is een opgave en leuk kijken ook niet altijd makkelijk Zal er ff over nadenken, zou wel leuk zijn als ze dr hals er ff op zet *wauw-factor* haha.
Weet niet of er iemand is met zo'n reflectiescherm? Volgens mij werkt dat ook wel voor verbaasde blikken...
heleen06
Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam
Ik heb de goede hoop dat mijn paard zo van alles onder de indruk is dat hij vanzelf wel leuk gaat kijken... Het is echter al tijden geleden dat hij voor het laatst van huis is geweest, dus ik weet niet zo goed of dat ook daadwerkelijk zo is. Voor de zekerheid dus maar wat plasticzakjes mee en ander ritselspul!
Fellow
Geplaatst: 19-02-13 21:08
Even zien hoor
- Zweepje met een plastic zak eraan - Bakje met muesli/biks - Rare ringtone - Paraplu
Plastic zakje aan zweep had ik ook al bedacht indd, en bakje brokjes. Paraplu ligt dus sowieso al in de auto.... Ringtone gaat Viva niks mee doen iig, die is telefoonmak
AnneloesF
Geplaatst: 19-02-13 21:12
Kan ook wel een rammelbakje meenemen, die hebben we ook genoeg.
Maar weet niet hoe de meeting helemaal gaat lopen maar neem aan dat er meerder paarden tegelijk gefotografeerd worden? Dan moet er dus ook meer spul zijn.
heleen06
Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam
Geplaatst: 19-02-13 21:14
Hier hetzelfde, plastic zakje + zweepje, bakje brokjes. paraplu ligt ook in de auto, maar daar is Mondriaan niet echt van onder de indruk denk ik. Ringtone ook niet denk ik...
Moniquex
Geplaatst: 19-02-13 22:12
Eten/muesli is voor Olivia het toverwoord, dus dat gaat mee
Foto's maken + rammelen en aandacht trekken werkt niet echt heb ik meerdere malen ontdekt dus toch graag verzoek aan eigenaar van paard om dat te doen.
Anders mis ik "het" shot steeds
EmmyJoycee
Geplaatst: 19-02-13 22:15
_Daniella schreef:
Foto's maken + rammelen en aandacht trekken werkt niet echt heb ik meerdere malen ontdekt dus toch graag verzoek aan eigenaar van paard om dat te doen.
Anders mis ik "het" shot steeds
Hier ook een
AnneloesF
Geplaatst: 19-02-13 23:17
Dat lijkt me niet meer als logisch! Nog nooit eenfotograaf gezien die het zelf deed. Nouja ken er 1 maar die man blijft uniek.
Moniquex
Geplaatst: 19-02-13 23:23
Royaltjuh schreef:
Dat lijkt me niet meer als logisch! Nog nooit eenfotograaf gezien die het zelf deed. Nouja ken er 1 maar die man blijft uniek.
Ik had me al afgemeld maar daar is overheen gelezen, nu zei mn vriend dat hij me alsnog gaat brengen dus ik ben blij
Ik heb wel piep speeltjes en zelfs een fluit met zo'n uitrollende uiteinde die zal ik mee nemen gaf bij de honden ontzettend leuke reacties
Manny
Geplaatst: 20-02-13 18:10
Ik heb vandaag mevrouw weer mooi gemaakt, dus de manen en sokjes zijn weer geknipt. Nu alleen nog de staart uitmesten .
elisaalovee
Geplaatst: 20-02-13 21:10
Omdat VevaMoments uit twee fotograferen bestaat, en maar 1 gaat fotograferen wegens vergeten te zeggen dat de ander ook eventueel kan fotograferen.. heb ik hier ook een extra paar handen. Tenzij er niet genoeg fotografen zijn, en eventueel dus er een plek openvalt waardoor ze eventueel mee mag fotograferen.
Mijn paard reageert heel erg op sleutels, plastic zakjes en op een hooggeluidje maken met je stem Ik neem in ieder geval ook wel even allerlei dingetjes mee voor de zekerheid! Hoop dat het een mooie dag word!
Laatst bijgewerkt door elisaalovee op 20-02-13 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt