Jammer Carolien! Volgende keer dan maar! In ieder geval succes met je toetsweek!
Ooh, Denise, wat onhandig! Ik hoop dat je echt mee kan!
Loeky01
Geplaatst: 04-03-13 19:38
Kan eventueel een vriendin vragen? Maar kan niks beloven aangezien zij het drukker heeft met school dan ik.
xJikke
Geplaatst: 04-03-13 19:40
Graag Jikke! Nee heb je, ja kan je krijgen, zal ik maar zeggen!
Nog steeds raar om mijn eigen naam te typen, terwijl ik mezelf niet bedoel...
Loeky01
Geplaatst: 04-03-13 19:43
Ga ik direct vragen . Kunnen we misschien namelijk ook samen treinen. Weet iemand of je met een 40% kortingskaart voor daluren (50 euro per jaar) je met z'n 2e met die korting kan reizen? En zou zij dan ook meekunnen met de auto vanaf een bepaald punt?
Jaa ik ga er sowieso op over, aangezien ik hem niet vergoed krijg en wanneer ik hem wel vergoed krijg hij eruit gaat . Dankuwel overheid, namens student van 16 -.-
Helaas heeft Yasmin dan al waarschijnlijk een shoot. Dus misschien even oproepje op boktmarkt?
Kon ik trouwens met iemand meerijden vanuit Amersfoort ? Maakt niet uit als ik eerst een stukje naar die persoon toe moet fietsen, maar naar Woudenberg is wel iets te ver. Al zou het best kunnen op zich ... 40 min?
Het is heerlijk weer, ik zou het wel doen . Ergens ook dat het moet van de dokter maar dat is een ander verhaal, en dan is den bosch net ietsjes te ver
Kon ik trouwens met iemand meerijden vanuit Amersfoort ? Maakt niet uit als ik eerst een stukje naar die persoon toe moet fietsen, maar naar Woudenberg is wel iets te ver. Al zou het best kunnen op zich ... 40 min?
Je kan wel met mij meerijden, maar dat is vanaf leusden...
Is dat wel handig? Want jij moet dan eerst naar stal liberty klaar maken? Dan zal het ook wat langer duren voordat ik thuis ben, ben liever zsm weer thuis, ivm toetsweek .
Nee, ik kan namelijk geen rijfoto's doen, dus de eigenaresse ban liberty gaat dan met lib weer weg, dusdan zou ik gewoon op jou kunnen wachten en even kijken bij de rijfoto's
oke dat zou dan wel kunnen ja ik woon in schothorst, dus dat is niet ver van Leusden (al ligt het er aan waar je woont) Arianne, jij woont niet echt om de hoek nee ...
Irene ik rij eventueel vanaf Lopik dus daar zou je met de bus heen kunnen. Maar volgensmij is de trein naar Amersfoort sneller?
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 05-03-13 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
xJikke
Geplaatst: 05-03-13 21:48
Ik ben wel benieuwd of de fotografen nog wat in 'de aanbieding' hebben, dus wat kunnen hun meenemen, zoals een halster etc. Gewoon benieuwd naar hoor!
Zou ik trouwens bellenblaas meenemen, is dat een leuk idee? Misschien hebben de fotografen of modellen ook een leuk ander idee om uit te voeren op de meeting?
Ik heb (waarschijnlijk niet op tijd binnen) net een touwhalstertje besteld, wel maatje Pony dus zal m niet worden . Voor de rest heb ik niets in de aanbieding, ben beetje blutjes voor dat soort luxe dingen hoe graag ik het ook zou willen.