ik heb ook een paar leuke, deze heeft mijn zusje gemaakt, zij was niet officieel als fotograaf mee maar heeft wel flink wat geschoten!
Gis en Ruud @ racing!

King of the tree!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die maken van de meeste vreemde honden eenhaps-crackers en vloerkleedjes ! Die laat ik dus ook braaf thuis met meetings etc. Maar ik wil best bij jouw afspreken hoor!
Als ik het was, het aan de lucht laat droger en er staat een windje de volgende dag, dan ziet het er dus zo uit 
hihi, schattig hondje was het!
Fijn dat het allemaal een leuke dag was voor haar, weer een hoop goede ervaringen opgedaan dus. Molfre schreef:Dan neem ik alleen bjorn mee, die drie herders zijn niet zo sociaalDie maken van de meeste vreemde honden eenhaps-crackers en vloerkleedjes ! Die laat ik dus ook braaf thuis met meetings etc. Maar ik wil best bij jouw afspreken hoor!
Ik ben eigenlijk ook best verliefd op mijn haarAls ik het was, het aan de lucht laat droger en er staat een windje de volgende dag, dan ziet het er dus zo uit
Niet om te slijmen Seven, maar er is weinig kijk op dieren en foto's voor nodig om dat eruit te halen, je hebt het echt prachtig weten vast te leggen, het spat van mijn scherm af!
.
Als de fotografen dat leuk vinden tenminste. Maar dat wordt wel int voorjaar hoor
Haha, moet sowieso wachten op de veulentjes. de een moet nu nog 40 dagen. Rond half maart en de ander een maandje later
Neem aan dat ie dan wel weer gemaakt is (heb nu een te leen, vandaar dat ik die vandaag niet mee had, Is niet van mijzelf dus gebruik hem alleen thuis).
Sani schreef:Mag ik dan mee er van uit gaande dat ik dan geen griep krijg?![]()

.

DIe zit het liefst lekker tegen je aan om geaait te worden. En als hij een slachtoffer gevonden heeft die hem die aandacht geeft is ie er bijna niet meer weg te slaan
.
JAZZ4ff schreef:Willem als foto model behind the shoot.
http://youtu.be/K6a1yKHMTwo
Zo ga pitten, heb in mijn werk mail een mededeling of ik morgen mee wil naar Mexico.
Zeg daar geen nee tegen.
) Vriendje heeft een tetanus injectie en antibiotica gekregen
na zijn gezamenlijke partijtje worstelen. Renate kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken!
.