Fotomeeting HONDEN winter Drenthe.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:45

Wauw die foto van Snoopy is echt prachtig, adel is idd het juiste woord. heel mooi.

ik heb ook een paar leuke, deze heeft mijn zusje gemaakt, zij was niet officieel als fotograaf mee maar heeft wel flink wat geschoten!

Gis en Ruud @ racing!

Afbeelding

King of the tree!
Afbeelding

CoronaLime

Re: Fotomeeting HONDEN winter Drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:46

Afbeelding

Zie nu dat ie door het uploaden een beetje gek is geworden, zal zo even een picturepush account maken, die vermindert de kwaliteit iig niet! :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:48

Dan neem ik alleen bjorn mee, die drie herders zijn niet zo sociaal :+ Die maken van de meeste vreemde honden eenhaps-crackers en vloerkleedjes ! Die laat ik dus ook braaf thuis met meetings etc. Maar ik wil best bij jouw afspreken hoor!

Ik ben eigenlijk ook best verliefd op mijn haar :o Als ik het was, het aan de lucht laat droger en er staat een windje de volgende dag, dan ziet het er dus zo uit <3

Niet om te slijmen Seven, maar er is weinig kijk op dieren en foto's voor nodig om dat eruit te halen, je hebt het echt prachtig weten vast te leggen, het spat van mijn scherm af!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 20:49

Die dopoogjes van Mailo :') hihi, schattig hondje was het!

Ik heb Gis weinig gezien. Waren jullie vroeg weg?
Toen we nog bij de auto's stonden was ze lekker aan het rondsnuffelen en zag je zo direct helemaal niet z'n schichtig hondje :) Fijn dat het allemaal een leuke dag was voor haar, weer een hoop goede ervaringen opgedaan dus.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:50

Ooh wat een mooie foto van Snoopy, idd kracht en trots! Zoals ik hem ken.
Die van Gis en Ruud zijn ook geweldig!
Toch weer even een trots momentje hier, dat kan ik wel even gebruiken.
Ben even helemaal niet blij met hem, maar hij is voor ons weer de goedheid zelve.
Zojuist heeft hij uitgebreid met het kleinste hondje van het dorp gespeeld. Die kleine kwam als een idioot op hem afstuiven en hing gelijk in zijn lippen, niks aan de hand. Alleen maar blij en enthousiast.
Schiet mij maar lek...

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 20:51

Molfre schreef:
Dan neem ik alleen bjorn mee, die drie herders zijn niet zo sociaal :+ Die maken van de meeste vreemde honden eenhaps-crackers en vloerkleedjes ! Die laat ik dus ook braaf thuis met meetings etc. Maar ik wil best bij jouw afspreken hoor!

Ik ben eigenlijk ook best verliefd op mijn haar :o Als ik het was, het aan de lucht laat droger en er staat een windje de volgende dag, dan ziet het er dus zo uit <3

Niet om te slijmen Seven, maar er is weinig kijk op dieren en foto's voor nodig om dat eruit te halen, je hebt het echt prachtig weten vast te leggen, het spat van mijn scherm af!

Volgens mij heb ik naast bjorn toen bij jou idd wel nog andere herders gezien. Maar dan moet ik even diep graven in mijn geheugen hoor, is alweer zo'n tijd geleden :').
Maar ik vind het dikke prima :D Als de fotografen dat leuk vinden tenminste. Maar dat wordt wel int voorjaar hoor :D Haha, moet sowieso wachten op de veulentjes. de een moet nu nog 40 dagen. Rond half maart en de ander een maandje later :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:53

Mensen mogen ook niet iedereen even graag als de ander. Ik denk dat icm. dat ze allebei niet gecastreerd zijn (toch?) en dat het natuurlijk druk en een beetje chaos was al de hele dag, ja dan kunnen de prikkelingen hoog oplopen.

Chantal, als ik nou zorg dat ik tegen die tijd (EINDELIJK!!) mijn camera heb neem ik die mee om te oefenen :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 20:55

Mag je de mijne ook wel lenen hoor :j Neem aan dat ie dan wel weer gemaakt is (heb nu een te leen, vandaar dat ik die vandaag niet mee had, Is niet van mijzelf dus gebruik hem alleen thuis).

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:56

Mag ik dan mee er van uit gaande dat ik dan geen griep krijg? :') O:)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:56

Afbeelding
Cas!

Huh, hij is recht geupload maar hier gaat ie scheef. Snap er niks van, op FB doet ie hetzelfde :o?
Laatst bijgewerkt door CoronaLime op 03-02-13 20:58, in het totaal 3 keer bewerkt

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 20:57

Yeah! Cas in actie, dat zien we niet vaak. Laat staan dat het op de foto staat _O-

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:58

Groot pret hoofd :D

Afbeelding

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 20:59

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:00

Die van Mailo is ook stoer zeg! wat een kop!

@ CP112, ja wij zijn gegaan toen er meer vertrokken, wij hebben niet bij alle fotografen voor de lens gestaan. Hij heeft het zeker goed gedaan en het was een mooie oefening. Zijn probleem is idd dat hij zéker niet schichtig is, hij heeft twee kanten en is van nature best wel zelfverzekerd, dat zie je ook goed bij zijn omgang met andere honden. Hij is alleen met mensen niet altijd even goed en reageert overdreven defensief wat weleens lastig kan zijn. Vluchten doet hij pas als iemand echt op hem afkomt om hem 'aan te vallen' zeg maar. Maar het gaat wel de goede kant op, ik heb hem ook pas 2,5 maand, en toen we hem kregen durfde hij bijna niets. sloeg gewoon af.

@ Retivi, die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, Gis is hier een keer gepakt door een hond die normaal gesproken ook zelden problemen maakt, en die we een week later opnieuw tegenkwamen zonder problemen. Het is voor de honden ook best wat allemaal, zeker als ze het niet gewend zijn (zoals Molfre ook aangeeft). Soms gaan de dingen zo snel/ onverwachts dat je er echt niet de vinger op kunt leggen wat nou het probleem was. Wat is er eigenijk precies gebeurd?

Die foto van Cas is ook héél gaaf! stoer beest is dat ook.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:00

Echt al die foto's zo gaaf! Ben natuurlijk vlieft op Ruud <3 ik heb echt zoiets van "ik wil meer!!"

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:05

Komen mooie fotos langs zeg, ik ben nu aal shiva beginnen :j

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:06

Willem als foto model behind the shoot.
http://youtu.be/K6a1yKHMTwo
Zo ga pitten, heb in mijn werk mail een mededeling of ik morgen mee wil naar Mexico.
Zeg daar geen nee tegen.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:06

Supermooie foto ook van Cas!
Wat een mooie en enthousiaste hond!

Snoopy is zoveel drukte inderdaad niet gewend, maar dan nog.. Het leek wel een soort killersinstinct..

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:09

retivi schreef:
Supermooie foto ook van Cas!
Wat een mooie en enthousiaste hond!

Snoopy is zoveel drukte inderdaad niet gewend, maar dan nog.. Het leek wel een soort killersinstinct..

Ik ruik naar Snoopy :(:)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 21:10

Cas moet je wel echt enthousiast maken :) DIe zit het liefst lekker tegen je aan om geaait te worden. En als hij een slachtoffer gevonden heeft die hem die aandacht geeft is ie er bijna niet meer weg te slaan :).
In het vd Valk restaurant waar we met de laatste deelnemers nog even koffie hebben gedaan zat ie ook alweer bij een mevrouw aan tafel.
Gelukkig doet ie het niet uit zichzelf maar alleen als hij aangehaald wordt.
HIj is niet voor niets therapie-hond. Hij is zooooooooo lief, wil niets liever dan de hele dag aaaaaaaaaaaaiiii :(:)

WILLEMPIE on film! Hihi, leuk!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:10

Haha Frans, droog... Heb jij er niets aan overgehouden?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:11

JAZZ4ff schreef:
Willem als foto model behind the shoot.
http://youtu.be/K6a1yKHMTwo
Zo ga pitten, heb in mijn werk mail een mededeling of ik morgen mee wil naar Mexico.
Zeg daar geen nee tegen.

Ik ook niet hoor :D :P *D

Iris_Casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:14

Hallo allemaal!! Mooie foto van Beer zeg!!
Wij zijn inmiddels uit het ziekenhuis (jeetje wat een drukte daar op zondag :') ) Vriendje heeft een tetanus injectie en antibiotica gekregen :(:) na zijn gezamenlijke partijtje worstelen. Renate kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken!
We hopen het zeker nog een keer opnieuw te doen met de andere groep fotografen, die we nu amper gezien hebben :Y) .

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:15

Och Frans, gatver. letterlijk stank voor dank... Je was fantastisch!
Mocht jij verder trouwens schade hebben, pb ik je even met mijn gegevens.

Edit: Iris, bedankt je vriend nog maar een keer van mij! Ook nog naar het ziekenhuis moeten op je zondagmiddag zeg.
Ik pb je trouwens even met nog wat gegevens van mij voor de schade.
Laatst bijgewerkt door retivi op 03-02-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:15

Willem is leuk :)

Hihi Frank stinkt naar hond :p

Vond het super hoe alles gedaan werd door de "helpers"
Laatst bijgewerkt door Cynthiaaapje op 03-02-13 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt