Bagheera_206 schreef:xPure schreef:
Nou, je mag kiezen bruine, zwarte, grijze of chetsnut.
Dat hangt natuurlijk van de kleur van je broek en jas af wat er matcht.
Ik heb een zwarte jas.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:xPure schreef:
Nou, je mag kiezen bruine, zwarte, grijze of chetsnut.
xPure schreef:Bagheera_206 schreef:
Ik heb een zwarte jas.Maar ik hou meer van m'n chetsnut Uggs.
Ahw, ik heb ook thermorijlaarzen die echt heerlijk warm zijn. Maar die staan zo lomp.
Kasmir schreef:Haha nouja ligt er ook een beetje aan hoe actief ik bezig ga, voor fotograferen zou ik nog wel wat thermos-ondergoed uit de kast opduiken denk ik
maar skibroeken etc. zijn toch wat overdreven hihi. Goede schoenen zijn imo. heel belangrijk en die heb ik
Alhoewel ik als ik model zou gaan met Tessa denk ik gewoon in mijn chino-broek met allstars kom, dan maar ff koulijden xD.
xPure schreef:Ik had nog even een vraag aan de fotografen.![]()
Ik weet niet zeker of ik mijn hond los kan laten daar, dat ligt er puur aan hoe zij reageert op de andere honden etc. Dus heel misschien houd ik haar aan de riem, is dan een roze riem oké ? Of kan ik beter een zwarte aanschaffen.
Bagheera_206 schreef:Er ligt inmiddels toch wel een dun laagje wit. De files vielen erg mee voor wat ze verwacht hadden. Het was wel drukker op de weg, maar maar inmiddels ben ik veilig op kantoor. Op dit soort momenten ben ik wel blij met winterbanden.
Volgens mij is dit de enige sneeuwbui dus ik weet niet hoe het aankomend weekend erbij zal liggen.
Mayling27 schreef:Bagheera_206 schreef:Er ligt inmiddels toch wel een dun laagje wit. De files vielen erg mee voor wat ze verwacht hadden. Het was wel drukker op de weg, maar maar inmiddels ben ik veilig op kantoor. Op dit soort momenten ben ik wel blij met winterbanden.
Volgens mij is dit de enige sneeuwbui dus ik weet niet hoe het aankomend weekend erbij zal liggen.
Files vielen mee? Hoorde net dat er over de 800km file stond...![]()
ik vind dat niet zo meevallen hoor hahahah