Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 23:12

Bagheera_206 schreef:
xPure schreef:

Nou, je mag kiezen bruine, zwarte, grijze of chetsnut. :o

Dat hangt natuurlijk van de kleur van je broek en jas af wat er matcht. :P

Ik heb een zwarte jas. :)) Maar ik hou meer van m'n chetsnut Uggs. :D Ahw, ik heb ook thermorijlaarzen die echt heerlijk warm zijn. Maar die staan zo lomp. :o

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:13

Kasmir schreef:
Haha ik doe nu mijn bergschoenen aan, een spijkerbroek, een shirt lange mouw dan t-shirt eroverheen en een vest en dan m'n ongevoerde wind-regen dichte jas.
Heb het niet koud gehad bij de paarden (sterker nog heb m'n sjaal nog afgedaan).

Haha. Jij hebt het zeker niet zo snel koud? :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:15

xPure schreef:
Bagheera_206 schreef:

Dat hangt natuurlijk van de kleur van je broek en jas af wat er matcht. :P

Ik heb een zwarte jas. :)) Maar ik hou meer van m'n chetsnut Uggs. :D Ahw, ik heb ook thermorijlaarzen die echt heerlijk warm zijn. Maar die staan zo lomp. :o

Zou die dan gewoon aan doen. Lekker warm! :) Maakt toch niet uit dat ze er lomp uit zien? :=

Eunomia

Re: Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 23:16

Haha, nee. :o Maar met m'n mini hond, haha. Ach, die ziet er met de sneeuw ook niet meer uit :p

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:20

Haha nouja ligt er ook een beetje aan hoe actief ik bezig ga, voor fotograferen zou ik nog wel wat thermos-ondergoed uit de kast opduiken denk ik
maar skibroeken etc. zijn toch wat overdreven hihi. Goede schoenen zijn imo. heel belangrijk en die heb ik <3
Alhoewel ik als ik model zou gaan met Tessa denk ik gewoon in mijn chino-broek met allstars kom, dan maar ff koulijden xD.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 23:26

Kasmir schreef:
Haha nouja ligt er ook een beetje aan hoe actief ik bezig ga, voor fotograferen zou ik nog wel wat thermos-ondergoed uit de kast opduiken denk ik
maar skibroeken etc. zijn toch wat overdreven hihi. Goede schoenen zijn imo. heel belangrijk en die heb ik <3
Alhoewel ik als ik model zou gaan met Tessa denk ik gewoon in mijn chino-broek met allstars kom, dan maar ff koulijden xD.

Haha, dapper van je hoor. Wat dat betreft ben ik echt een zeurpiet, dan maak ik ook graag gebruik van de bus ipv de fiets. :Y)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 23:27

Ik had nog even een vraag aan de fotografen. :)

Ik weet niet zeker of ik mijn hond los kan laten daar, dat ligt er puur aan hoe zij reageert op de andere honden etc. Dus heel misschien houd ik haar aan de riem, is dan een roze riem oké ? Of kan ik beter een zwarte aanschaffen. :o

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:41

xPure schreef:
Ik had nog even een vraag aan de fotografen. :)

Ik weet niet zeker of ik mijn hond los kan laten daar, dat ligt er puur aan hoe zij reageert op de andere honden etc. Dus heel misschien houd ik haar aan de riem, is dan een roze riem oké ? Of kan ik beter een zwarte aanschaffen. :o

Roze riem voor bij je roze Uggs. ;)

Nee dan liever iets neutraals of iets wat makkelijk weg te werken is. :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 08:15

Er ligt inmiddels toch wel een dun laagje wit. De files vielen erg mee voor wat ze verwacht hadden. Het was wel drukker op de weg, maar maar inmiddels ben ik veilig op kantoor. Op dit soort momenten ben ik wel blij met winterbanden. :)

Volgens mij is dit de enige sneeuwbui dus ik weet niet hoe het aankomend weekend erbij zal liggen. :=

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:26

Goedemorgen!

Ik heb met xPure overlegt en meldt me toch bij deze af.
Het is voor mij een heel eind rijden en als het weer straks slecht blijkt te zijn en ik kom niet, is het ook te laat om een reserve fotograaf te laten komen. Wellicht zal het misschien wel mee vallen, maar die risico wil ik niet lopen, moet zoiezo al 2 uur rijden. Mocht het straks zo'n weer als vandaag worden, ben ik er aan de einde van de dag nog niet :+

Dus bij deze heb ik (HELAAS) besloten om een reserve fotograaf de kans te geven! En ga ik graag weer naar een meeting (die ver weg is) zodra weer ook beter is!

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:27

Bagheera_206 schreef:
Er ligt inmiddels toch wel een dun laagje wit. De files vielen erg mee voor wat ze verwacht hadden. Het was wel drukker op de weg, maar maar inmiddels ben ik veilig op kantoor. Op dit soort momenten ben ik wel blij met winterbanden. :)

Volgens mij is dit de enige sneeuwbui dus ik weet niet hoe het aankomend weekend erbij zal liggen. :=

Files vielen mee? Hoorde net dat er over de 800km file stond... :+ :+ ik vind dat niet zo meevallen hoor hahahah

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:39

Mayling27 schreef:
Bagheera_206 schreef:

Files vielen mee? Hoorde net dat er over de 800km file stond... :+ :+ ik vind dat niet zo meevallen hoor hahahah

Vanmorgen toen ik de weg op ging viel het nog wel mee. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 11:20

Helaas Mayling27! Dat betekend dat ik Lotjjxx even ga PB'en met de vraag of ze mee wil gaan als fotografe.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 11:24

Nog even over de riem, hij is ligt roze maar ik zal wel even kijken of ik een creme/bruine/zwarte riem + halsband kan vinden voor Diva. Wit vind ik niet bepaald handig. :o

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:55

Ik heb ook ff vraagje, nu sneeuwt het wel en dat is erg leuk voor de foto's maar wat ls het dit weekend begint te smelten? Dan heb je van dat vieze drap, lijkt mij niet echt leuk voor de foto's gaat het dan wel door?

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:01

Als ik de berichten goed heb gezien/gehoord blijft het de hele week nog onder 0.
Dus volgens mij blijft de sneeuw dan toch gewoon liggen?

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:03

Klopt.. zolang het vriest gaat het niet weg.. en wie weet komt er nog meer bij..
Hier ligt rond de 20 cm sneeuw.. ben wel blij dat het nu gestopt is met sneeuwen hoor ;) vanmiddag nog paardje in de sneeuw op de foto zetten *\o/*

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:04

Oehh gaaf... Moet helaas de hele dag (en week) werken.
En als ik dan thuis kom is het donker :(

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:16

Oke ja dat weet ik niet :o Ik hoop het, want van dat drappige sneeuw is ook niks denk ik :D

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:21

Dat wordt toch maar mn skie broek aan als het zo wit blijft, lekker warm en waterdicht :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:29

DesireeK schreef:
Klopt.. zolang het vriest gaat het niet weg.. en wie weet komt er nog meer bij..
Hier ligt rond de 20 cm sneeuw.. ben wel blij dat het nu gestopt is met sneeuwen hoor ;) vanmiddag nog paardje in de sneeuw op de foto zetten *\o/*

#jaloers

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:31

Mijn beer is helemaal in zijn nopjes, sneeuwfoto's zouden wel leuk zijn. Wij zijn zoiezo van de partij (& Lauwttje die meerijdt). :j

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:20

Bagheera_206 schreef:
DesireeK schreef:

#jaloers

Mijn zusje was mijn slachtoffer :D
Afbeelding

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:39

Mooie foto !
Leuk zo met dat bont (is toch wel nep he?)

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:50

Ik meld mijn (witte) hond af als er sneeuw ligt, dan lijkt ze namelijk wel geel op de foto.s