Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snackie schreef:Marjoow kan goed schreeuwen, om de tien min wissel, heeft geen zin om daar een schema voor te maken,
en Bellatrix gaat ook met jaron op de foto met dr jurk.
Zo moeilijk is t niet, om 10u verzamelen, winston kan wel bij mij aan de trailer vast staan. no prob.
snoopydogy schreef:haha ken jij mijn tinker nog niet als ik die vandaag was is ze morgen weer vies dus vandaag wasen had geen zin en meestal is ze niet zo heel vies dus komt wel goed o geeft niet probeer er zo wel op te komen komt goed ga me best doe n
Marjoow schreef:Half elf gaan we beginnen, maar met Winston moeten we even hoofdstel verbouwen, voor de shoots krijgt hij mijn rondgenaaide om. Een ander dek onder het zadel, even een babydoekje over zijn gezicht, ogen goed schoon, neus netjes schoon. Even kijken naar de manen (heb haarspray, kijken of het dan netjes omhoog blijft staan, weet niet of het nog uit elkaar valt, was voor de knipbeurt wel heel erg) Benen even netjes poetsen, staart nog een keer doorkammen![]()
Maar Willemieke is op stal nog druk (was misschien makkelijker als je vandaag had gewassen?) dus ze vertrekken zo snel mogelijk.
Ik heb geen krukje, niet meer aan gedacht.