en als we de de paaltjes en draad van elmars_floor weer aan iemand mee kunnen geven die bij haar uit de buurt komt dan konden we die ook voor de middag lenen.
Wat dan ook een optie zou kunnen zijn is dat we de middag groep beginnen met losgooien en daarna portret, misschien dat Francien dan weer de paaltjes mee kan nemen?
Ik had van Channy gehoord dat jullie nog een fotograaf zoeken voor zondag omdat er 1 is uitgevallen. Als dat nu nog steeds zo is zou ik heel graag mee willen!
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-13 23:12
heidiLOVER schreef:
Ik had van Channy gehoord dat jullie nog een fotograaf zoeken voor zondag omdat er 1 is uitgevallen. Als dat nu nog steeds zo is zou ik heel graag mee willen!
jahoor je kunt nog mee chantal was de eerste die een pb stuurde
heidiLOVER
Geplaatst: 15-04-13 23:29
borrie01 schreef:
heidiLOVER schreef:
jahoor je kunt nog mee chantal was de eerste die een pb stuurde
algemene mededelingen -Zowel de fotografen als de modellen van de ochtend graag 09:30 aanwezig zijn zodat we echt om 10:00 kunnen beginnen. voor de middaggroep graag om 12:30 aanwezig zijn. -denk eraan dat het druk kan zijn op het strand. probeer zo min mogelijk overlast te veroorzaken zodat we niet de kans lopen dat mensen gaan klagen. - de fotografen hebben 45 minuten pauze ik heb daarvoor gekozen zodat er uitloop kan zijn van de ochtendgroep. - let op elkaars veiligheid, liever geen paarden losgooien als het risico te groot is. - voor de modellen van de middag groep. Graag niet te dicht in de buurt bij Ezrah en haar veulen komen. - Hou de boel netjes (mest bij je trailer enz even netjes opruimen.)
medeling over de foto's - Ik zal een forum aanmaken waar alle foto's geplaatst kunnen worden. - De foto's mogen op facebook geplaatst worden maar wel met copyright van de fotograaf. - elke fotograaf diend per model minimaal 5 foto's aan te leveren. Maximaal 10 foto's per model in het forum en de rest in een link. - Er worden geen gratis orginele bestanden weggegeven. - Elke fotograaf heeft zijn of haar eigen prijzen voor nabestellen informeer bij de fotograaf als je een afdruk wilt bestellen.
verder hoop ik op een gezellige dag en hopelijk komt het zonnetje ook gezellig mee.
Ook nog een vraagje voor de middaggroep. Heeft er iemand een Arabisch halster te leen voor Nos Feratu. Baasje kan niet in het topic reageren vandaar een oproepje.
Vind het niet erg om mijn prikpaaltjes achter te laten voor de middag groep maar dan moeten ze wel weer bij mij thuis komen. Anders moet de middag groep zelf paaltjes/lint regelen.
Had trouwens bijna geen vervoer meer.. Gelukkig oplossing kunnen vinden maar aangezien we 3x achter elkaar met het paard in het weekend weg gaan, sommige hun vrije dag niet willen opgeven daarvoor, andere verjaardagen hebben, of een andere reden, is het soms best lastig regelen als je afhankelijk bent van iemand anders.. Mijn vriend rijd nu, twijfel om kids mee te nemen, (2 en 3,5) Het is toch best lang voor 2 van de kleine kindjes om zoveel uur rond te banjeren. Of even een bolderkar regelen, kan mijn vriend gaan wandelen en hond van mijn moeder mee of zo.. Anders weer oppas regelen voor kids.. Aaargh!