Oja, ze moesten even op openbaar Nu doen ze het wel als het goed is
NESCAFE
Geplaatst: 14-10-12 21:54
Ik zie ze wel hoor Lalee_. Ik zet ze trouwens niet op openbaar maar bij de optie "meer" staat de mogelijkheid om het album te delen. Dan krijg je een link en iedereen die die link heeft kan het album zien.
Ik ga nu ook aan Vip beginnen.
Laatst bijgewerkt door NESCAFE op 14-10-12 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Nescafe, ik vind dat je fotos een heel mooi effect hebben
NESCAFE
Geplaatst: 14-10-12 21:57
@xDenies, de andere fotografen komen ook nog. Maar daar krijg je aparte links van.
Dank je wel
xDenies
Geplaatst: 14-10-12 21:58
NESCAFE schreef:
@xDenies, de andere fotografen komen ook nog. Maar daar krijg je aparte links van.
Dank je wel
't Was eigenlijk tegen Lalee, er staan vijf fotos in haar album van Vip. En ik vroeg me af of dat de enige waren, of dat er nog meer kwamen. Dan kan ik dit dorogeven namelijk.
De foto's gaan bij mij helemaal mis. Op m'n Macbook zien ze er goed uit en dan kijk ik vervolgens op een windows pc en zijn ze wazig, donker en grauw..
Ik bewerk eerst in Lightroom, exporteer ze dan naar Photoshop, verklein ze en gooi m'n logo erop en sla ze vervolgens op in JPG.
NESCAFE
Geplaatst: 14-10-12 22:39
Dan staat in PS in de menu balk de optie "edit". Daar kies je onderaan "convert to profile" en kies je voor sRGB. Dan kun je file opslaan. En volgens mij als je opslaat voor het web ("save for web") kun je daar ook de optie sRGB aanklikken dan gaat het altijd goed.