Ja, mijn vader kan dat wel Mijn oude camera was eerst van hem Alleen stond in de planning de groepsfoto na de portretfoto's
Oh, nou ja we zien wel meestal word een groepsfoto vergeten bij mijn afgelopen 2 meetings was dat het geval
Ik weet toevallig de naam van de Nikon, mijn vorige 2 digitale camera's waren van Canon (eentje heb ik nogsteeds, kan best handig zijn)
Op dit soort momenten mag ik me pony niet. normaal houdt hij zich schoon in stal en precies vandaag moet hij zn witte achterbenen zwart maken
Ik ga om 10 uur weg van stal. maar wilde eigenlijk kas dervoor rijden. maar die zet ik zo wel buiten en dan ga ik jorys voeten wassen
Fammiie_x schreef:Ik ga Lay nu van het land plukken gelukkig is het nooit zo'n heel vies paardDie van mij ook niet. alleeb vandaag. hihi
Haha ja dat wel. en op een of andere manier heeeft hij zn bles ook vies gekregen. Maar hij is nu schoon
Zo, even de laatste dingen doen en dan ga ik richting Schiedam om Nooor op te halen, tot straks allemaal!
Zooo thuis en de eerste foto's ben ik al aan het bewerken. Zal vandaag sowieso van elk paard 1 foto bewerken Eerst maar eentje voor de organisator:
Mooie foto Lynn Op de terugweg naar stal was Lay behoorlijk druk en was alleenmaar aan het stuiteren En ik maar denken dat ze moe was.Noor ben jij een blauw vestje vergeten?
Bedankt, was Lay echt nog moe? Jeetje wat een energie Heb ik zo alle namen van de paarden goed? Pep, Flin, Lay, Joey en Dora?