Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xXutopiaXx schreef:Nee die kun je niet zelf printen, daar zijn ze te klein voor en er staat een © op, net als de foto's hierboven. Als je foto's afgedrukt wil hebben denk 'k dat je dat per fotograaf zelf moet regelen.
Als je bijv een foto bij mij wil laten afdrukken dan kan dat gewoon per pb of mail (via mijn website) en dan kunnen we zo precies afspreken welke foto en op welk formaat. De prijzen voor het nabestellen staan per formaat op mijn website.
Dat zal bij de andere fotografen niet veel anders zijn denk ik
_Daniella schreef:Dat ik wel normaal tarief hoor voor een foto
Mijn foto's met copyright zijn 700 pixels breed en niet geschikt om af te drukken.
Nabestel tarieven beginnen vaak bij 4,5 euro voor klein formaat foto
ik doe alleen iets minder wanneer ik bij een evenement aanwezig ben dan zit ik op 3 euro per foto.
Maar bij een normale fotoshoot moeten mensen ook gewoon nabestellen hoor
En dan betalen ze voor de fotoshoot zelf ook nog, voor jullie is het geheel gratis geweest
xx_Lyzet schreef:Daar zitten ook kosten aan mayoxy, het is niet gratis als je fotos af wilt laten drukken bij fotograven... En bovendien drukken ze de fotos niet zomaar even 123 bij Hema of kruidvat af...
Daan, thanks super thanks voor het dekje!!!! Ben er zo onwijs blij mee, en hij staat super op mn powniepaard!!!!! Dankjedankjedankjewellll!!