fotomeetin @ ruchpense heide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Re: fotomeetin @ ruchpense heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:48

Hahaha leuk is dat altijd hè! Heb ik ook altijd als 'k een leuke foto van mijn monsters zie, ben je in 1 klap weer helemaal verliefd haha <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 09:49

Kan gewoon zeggen dat mijn paard zelfs zonder hoofdstel op de heide heeft gestaan whahahahahahaha :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 11:25

Oooooooooooohhh weet je wat we vergeten zijn?!!! :oo Een groepsfoto!!! -O-

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 11:32

yep.

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:53

vraagje de foto's die straks op internet komen te staan op de site kunnen die ook afgedrukt worden of moet je die na bestellen?of hoe werkt dat precies

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 15:07

Nee die kun je niet zelf printen, daar zijn ze te klein voor en er staat een © op, net als de foto's hierboven. Als je foto's afgedrukt wil hebben denk 'k dat je dat per fotograaf zelf moet regelen.

Als je bijv een foto bij mij wil laten afdrukken dan kan dat gewoon per pb of mail (via mijn website) en dan kunnen we zo precies afspreken welke foto en op welk formaat. De prijzen voor het nabestellen staan per formaat op mijn website.

Dat zal bij de andere fotografen niet veel anders zijn denk ik :D

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 15:19

oke is goed

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:21

al eenig idee wanneer ze online komen?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:30

xXutopiaXx schreef:
Oooooooooooohhh weet je wat we vergeten zijn?!!! :oo Een groepsfoto!!! -O-

Aaaaaaaaaaaaah bummer jaaa idd!! We hadden er zelfs eentje kunnen maken van allemaal, we zijn volgens mij even allemaal tegelijk daar geweest.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 20:15

Ja precies!! Dat dacht ik dus ook -O- Gemiste kans, goed onthouden voor de volgende keer :P

Oehh dat durf ik niet te zeggen, wanneer de foto's online komen.

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 20:41

oke dan wachten we rustig af zou je mischien als je een rijfoto van bianca klaar hebt er eentje op bokt kunnen zetten haha

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 21:07

xXutopiaXx schreef:
Ja precies!! Dat dacht ik dus ook -O- Gemiste kans, goed onthouden voor de volgende keer :P

Oehh dat durf ik niet te zeggen, wanneer de foto's online komen.

*kijkt heeeeel errug lief, met vollopende puppyoogjes*
*o en vergeet het scheef gehouden hoofd niet, scoort ook altijd goed*

:D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 09:08

xXutopiaXx schreef:
Nee die kun je niet zelf printen, daar zijn ze te klein voor en er staat een © op, net als de foto's hierboven. Als je foto's afgedrukt wil hebben denk 'k dat je dat per fotograaf zelf moet regelen.

Als je bijv een foto bij mij wil laten afdrukken dan kan dat gewoon per pb of mail (via mijn website) en dan kunnen we zo precies afspreken welke foto en op welk formaat. De prijzen voor het nabestellen staan per formaat op mijn website.

Dat zal bij de andere fotografen niet veel anders zijn denk ik :D

Huh meen je dit nou serieus? De bedoeling is toch juist bij een fotomeeting dat je er beide wat aan hebt? De fotograaf mooie foto's voor zijn portfolio en de modellen een mooie foto van het paard.
Ik bedoel ik hoef ze echt niet allemaal full size te hebben voor niks, maar 5,- voor een foto wat het normale tarief is vind ik wel erg prijzig.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 09:35

Dat ik wel normaal tarief hoor voor een foto :j
Mijn foto's met copyright zijn 700 pixels breed en niet geschikt om af te drukken.

Nabestel tarieven beginnen vaak bij 4,5 euro voor klein formaat foto :j
ik doe alleen iets minder wanneer ik bij een evenement aanwezig ben dan zit ik op 3 euro per foto.

Maar bij een normale fotoshoot moeten mensen ook gewoon nabestellen hoor :j
En dan betalen ze voor de fotoshoot zelf ook nog, voor jullie is het geheel gratis geweest ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 09:50

Ik snap het wel hoor Daan....

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 09:59

Bij mij is het kleinste formaat na te bestellen voor 2 euro p.st excl verzendkosten uiteraard.

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:12

is het bv ook mogelijk om de fotos op groot bestand(afdruk formaat) op cd te kunnnen krijgen?
zonder logo of dat jullie ze naar ons mailen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:42

Daar zitten ook kosten aan mayoxy, het is niet gratis als je fotos af wilt laten drukken bij fotograven... En bovendien drukken ze de fotos niet zomaar even 123 bij Hema of kruidvat af...

Daan, thanks super thanks voor het dekje!!!! Ben er zo onwijs blij mee, en hij staat super op mn powniepaard!!!!! Dankjedankjedankjewellll!!

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:58

ik weet dat er kosten aan zitten ben ook bereid om te betalen hoor ik stel alleen een vraag of dat kan op cd of via mail ik heb dit namenlijk nog nooit eerder gedaan dus weet niet hoe het werkt en als ik dan niet eens iets kan vragen over hoe of wat dat jij blijkbaar weet hoe alles werkt wil niet zeggen dat andere dat ook automatich doen sorry hoor is het nou zo stom en dom wat ik allemaal vraag

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 13:08

Bij mij is het zeker mogelijk de foto's allemaal op cd rom te krijgen, dat kost 25 euro en heb je ze in origineel formaat.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 13:24

de ochtendfoto's zijn af :)

www.dzfotografie.com, button staat al bij home.

Middag komt zsm, wanneer ik weer een paard af heb voeg ik deze gelijk toe, laat ik hier wel even weten.
Als alles af is zet ik de link online om ze na te bestellen. (button staat er al vast maar werk nog niet)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 13:53

_Daniella schreef:
Dat ik wel normaal tarief hoor voor een foto :j
Mijn foto's met copyright zijn 700 pixels breed en niet geschikt om af te drukken.

Nabestel tarieven beginnen vaak bij 4,5 euro voor klein formaat foto :j
ik doe alleen iets minder wanneer ik bij een evenement aanwezig ben dan zit ik op 3 euro per foto.

Maar bij een normale fotoshoot moeten mensen ook gewoon nabestellen hoor :j
En dan betalen ze voor de fotoshoot zelf ook nog, voor jullie is het geheel gratis geweest ;)

Ja dat snap ik ook wel, maar zover ik begrepen heb is het voor de fotograven toch ook een gelegenheid om mooi portfolio materiaal te verzamelen, hoef ze echt niet voor niks te hebben, maar had ook niet verwacht gewoon het standaardtarief te moeten betalen.
Maar we wachten de foto's gewoon even af en kijken dan welke ik na ga bestellen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 13:55

xx_Lyzet schreef:
Daar zitten ook kosten aan mayoxy, het is niet gratis als je fotos af wilt laten drukken bij fotograven... En bovendien drukken ze de fotos niet zomaar even 123 bij Hema of kruidvat af...

Daan, thanks super thanks voor het dekje!!!! Ben er zo onwijs blij mee, en hij staat super op mn powniepaard!!!!! Dankjedankjedankjewellll!!

Zo gaat ie lekker Natas, we hebben nou eenmaal niet allemaal geld als water, ben eigenlijk wel benieuwd waar de foto's dan afgedrukt worden als je een foto besteld?

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 14:00

Knettergave foto's zitter er tussen!!!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 14:01

Ik druk ze inderdaad niet bij de Hema of Kruidvat af :') Tis een professioneel bedrijf speciaal voor fotografen.
De fotografie is mijn werk, verder heb ik geen inkomsten en studeer ik. Omdat ik nu ook geen recht meer heb op studiefinanciering, is dit gewoon mijn enigste inkomsten. Uiteraard maak ik bij een bestelling van een aantal foto's wel een mooie prijs, maar dat leek mij logisch :P