Hahaha een leer voor de volgende x ik had gewoon in zitten dusja je had kunnen vragen haha:)
_SantOs_
Geplaatst: 04-08-12 22:52
Dames, ik duik m'n bed in. Ga morgenochtend m'n koffer wel inpakken Oww en natuurlijk stiekem een kijkje nemen in dit topic
Goodnight
Kyara27
Geplaatst: 04-08-12 22:56
Hoe zit het eigenlijk met copyright op de foto's? Ik wil graag die laatste foto delen op m'n Facebook zodat mijn ouders 'm kunnen zien. Maar mag dat eigenlijk wel? Of moet ik wachten tot ik voor mijn favorieten foto's betaald heb?
Fijne vakantie:) ik ga morgen poging doen om alle foto's er op te zetten zitten hele leuke tussen !:)
NESCAFE
Geplaatst: 04-08-12 23:00
Nog een van Lente:
Nu ga ik ook naar bed, de anderen komen morgen nog.
Colorado
Geplaatst: 04-08-12 23:17
NESCAFE, die laatste
De foto's die hier geplaatst worden mogen inderdaad gewoon op Facebook geplaatst worden. Ik zou het overigens wel fijn vinden als jullie mijn naam (Isabella Prins) bij de foto's die ik gemaakt heb in de beschrijving zouden willen plaatsen, aangezien ik geen copyright heb
Echt leuke foto . Ik heb ook niet ! zou het idd ook wel fijn vinden !
Kyara27
Geplaatst: 04-08-12 23:42
Dat vind ik ook wel zo netjes. Ik vermeld altijd de bron van media die ik ergens plaats. Is ook weer reclame. Wie weet komen daar voor jullie dan nieuwe opdrachten uit.
Hoe is het trouwens met je dochter Bianca? Toen ik nog een stukje ging rijden kwam ik hun tegen en ze was gevallen, het ging geloof ik wel maar ze had wel een beetje pijn. Inmiddels geen last meer?
Mijn foto zijn aan laden en daarna kunnen jullie ze er af halen ! en hoe gaat met jou voet ?? Hoop echt dat jullie de leuk zullen vinden was namelijk de eerste x dat ik voor mensen deed die niet kon deed wel is op stal maar nooit echt veder
http://www.mijnalbum.nl/Album=D8U4VEMQ zo ze staan in mijnalbum.nl voor me pc het echt vergaf . Sorry allemaal niet bewerkt .. Willen Jullie er Joycee Wiltens bij zette ... Nou nu ga ik echt slapen heb beetje lang gewacht tot de foto er op stonden ook zeker 5 uurtjes..
LynnDenise
Geplaatst: 05-08-12 08:00
B_r_e_n schreef:
Ik heb me ook aangemeld (ti's by the way Sarela ipv Sarena maar dat maakt niet uit hoor, laat maar zo staan)
Oepsie, zal het straks aanpassen
B_r_e_n
Geplaatst: 05-08-12 08:02
Haha ja gelukkig ging ze maar heel licht op mn voet staan, dus daar voel ik niks van
LynnDenise schreef:
B_r_e_n schreef:
Ik heb me ook aangemeld (ti's by the way Sarela ipv Sarena maar dat maakt niet uit hoor, laat maar zo staan)
Oepsie, zal het straks aanpassen
LynnDenise
Geplaatst: 05-08-12 08:03
Goedemorgen!!
Zo wat een hoop mooie platen zeg! Ik ben net begonnen met de jaarling en probeer het een beetje paard voor paard te doen.
NESCAFE
Geplaatst: 05-08-12 08:04
Moonforever, jij bent al snel! Daar zaten een paar keer hele goede momenten tussen.
De laatsten:
Laatst bijgewerkt door NESCAFE op 05-08-12 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Goeiemorgen Lynn, jij bent ook al vroeg. Ben benieuwd naar je foto's. Met de pony begon zij er op een gegeven moment tegen te praten en toen gingen de oortjes naar voren
Ik heb niet meer zoveel tijd de komende week dus zal ook proberen de rest per paard in het forum te plaatsen.