Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AvanKol schreef:Is er heel toevallig nog iemand met een leuke hond die vrijdagmiddag of zondagochtend in een prachtig gekleurd bloemenveld in Zevenaar (Gelderland) model wil staan?![]()
en als er nog iemand mee wil fotograferen is altijd gezellig!
AvanKol schreef:Is er heel toevallig nog iemand met een leuke hond die vrijdagmiddag of zondagochtend in een prachtig gekleurd bloemenveld in Zevenaar (Gelderland) model wil staan?![]()
xMaxxiee schreef:AvanKol schreef:Is er heel toevallig nog iemand met een leuke hond die vrijdagmiddag of zondagochtend in een prachtig gekleurd bloemenveld in Zevenaar (Gelderland) model wil staan?![]()
Ik heb een Franse bull van bijna 1 in de aanbieding? Wil evt ook wel mee fotograferen, ligt eraan of ik nog iemand mee heb voor de hond haha.
Zaterdag is ze jarig
[ [url=m/e0RSID.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jets schreef:Heb je toevallig een foto van de locatie Anouk? Lijkt me leuk om mee te fotograferen!
Ik zou vrijdag de pup van Simone op de foto zetten, zal even appen of ze dit ook een leuk plan vindt. Anders zou ik daar voor of daarna met de trein kunnen komen als er leuke modellen willen komenIk weet niet of het bereikbaar is met ov, of dat ophalen van station mogelijk is?
Eloya schreef:dichtbij station zevenaar of optie ophalen station zevenaar? dan heb ik nog wel een windhond
xMaxxiee schreef:Ik heb een Franse bull van bijna 1 in de aanbieding? Wil evt ook wel mee fotograferen, ligt eraan of ik nog iemand mee heb voor de hond haha.
Zaterdag is ze jarig
Jets schreef:Heb je toevallig een foto van de locatie Anouk? Lijkt me leuk om mee te fotograferen!
Ik zou vrijdag de pup van Simone op de foto zetten, zal even appen of ze dit ook een leuk plan vindt. Anders zou ik daar voor of daarna met de trein kunnen komen als er leuke modellen willen komenIk weet niet of het bereikbaar is met ov, of dat ophalen van station mogelijk is?
xMaxxiee schreef:DShots schreef:Iemand die binnekort misschien tijd heeft in de buurt van Rotterdam evt? Aangezien ik niet liggende gelden heb om door heel nederland te reizen
Ik weet toevallig iemand in die regio die net een puppy heeft. Ik zal eens een balletje opgooien of ze zij heeft in shoots.
Jets schreef:Simone zou sochtends wel vroeg willen, dan kan ik met haar meerijden. Ze moet wel om 12.45 werken. Weet alleen niet of je dat te vroeg vindt haha! Zou leuk zijn als dat lukt ben benieuwd hoe het eruit ziet! Het s namelijk best een stukje voor ons!
AvanKol schreef:Eloya schreef:dichtbij station zevenaar of optie ophalen station zevenaar? dan heb ik nog wel een windhond
Ik kan je van het station ophalen, dat is geen probleemik stuur je een pb!
xMaxxiee schreef:Ik heb een Franse bull van bijna 1 in de aanbieding? Wil evt ook wel mee fotograferen, ligt eraan of ik nog iemand mee heb voor de hond haha.
Zaterdag is ze jarig
Leuk, ik stuur je een pb! Ik kan dr ook wel even vasthouden dat jij ook foto's kan maken bijvoorbeeldJets schreef:Heb je toevallig een foto van de locatie Anouk? Lijkt me leuk om mee te fotograferen!
Ik kan je van het station ophalen, maar heb nog geen foto van de locatie. Was er al een paar keer met de auto langs gekomen en t veld bleef in m'n hoofd zitten als locatie. Misschien kan ik straks wat foto's maken!