Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon_S schreef:Waarom gaat er nu ineens iemand anders de meeting organiseren? Dat snap ik niet helemaal, want er was al aamgegeven dat dezelfde persoon het gewoon weer zou doen.
Ik stem ook voor dat de modellen en fotografen die niet geweest zijn vandaag, de volgende keer gewoon aanwezig mogen zijn. En dat de mensen die wel gegaan zijn vandaag niet mee mogen of dat er weer opnieuw "geloot" gaat worden. Want in feite is er nu alsnog een foto meeting geweest...
pimaude schreef:Wauw een overload aan jaloezie hier?:-) cool! Annikee organiseer maar lekker meid. En kimberly en die ander zijn dan gewoon niet welkom, klinkt dat leuk of niet?wauw echt hee het niveau daaaalt.
Kimley schreef:pimaude schreef:Wauw een overload aan jaloezie hier?:-) cool! Annikee organiseer maar lekker meid. En kimberly en die ander zijn dan gewoon niet welkom, klinkt dat leuk of niet?wauw echt hee het niveau daaaalt.
Ik was nog wel van plan een vervolg te openen ja.
Ik weet niet of je mij bedoelt met kimberley, want zo heet ik niet.. maar niemand heeft gezegd dat jij niet mocht komen. Er zijn alleen mensen die die mening van modellen/ fotografen die al geweest zijn niet meer mee te laten gaan met mij delen. En een aantal die dat niet delen, nou prima toch.
Het was gewoon een mening/idee!
Of we moet willen dat jullie apart een meeting organiseren, ook prima.
Maar ik ga uit dit topic. Zie wel pb verschijnen als het nodig is.
EdkingEnzo schreef:We kunnen toch de meeting verplaatsen en gewoon zo door laten gaan als hoe het schema was? Ik snap niet wat het probleem is.. Hoezo krijgen nou andere mensen voorrang als dat maar de helft is (ongeveer).
Gister zijn er een paar mensen wel geweest, is prima, de rest wilde niet en dat was hun EIGEN keus toch? Hoezo moeten er dan mensen voorrang krijgen?
Manon_S schreef:Het heeft niks met jaloezie te maken maar meer met eerlijkheid en wat er is afgesproken. Primaude, ik denk dat jij juist degene bent die zo stom reageerd. Ik gaf alleen mijn mening en het laatste wat ik me kon herrineren was dat Kimley ook de andere meeting wilde organiseren. En dan wil jij haar en mij (dacht ik) helemaal uitsluiten in het vervolg? Wie doet hier nou raar. En ja ik vind idd dat de mensen die al geweest zijn zondag, minder recht moeten hebben als de mensen die niet zijn geweest (bij een vervolg meeting). De mensen die niet zijn geqeest hebben helemaal niks qua foto's etc en de mensen die wel zijn geqeest hebben toch in feite al een meeting gehad? Als je goed leest zeg ik ook niet dat die helemaal niet meer mogen komen. Maar dan denk ik die moeten dan maar opnieuw in eeb soort stem ronde meedoen.
Manon_S schreef:Dat is gewoon hoe ik erover denk. Hoef dat ook niet te beargumenteren. Het gaat er vooral bij mij om dat sommige mensen hier erg kinderachtig doen en Kimley bij wijze van de grond in trappen. Ze heeft het super gedaan en ja als achteraf mooi weer blijkt te zijn... so be it. Als ze het door had laten gaan en we stonden er in de regen had iedereen weer chagerijnig gedaan en gezeurd waarom ze het door liet gaan. Zo kan je op alles natuurlijk wel wat verzinnen. Je weet zulk soort dingen gewoon niet altijd van tevoren. Ze had ook duidelijk gezegd dat ze de vervolg meeting ook wilde doen. En dan ineens doet iemand anders het en iedereen gaat er in mee... Denk ik van dat kan je niet maken, het zomaar allemaal overnemen. En dan Kimley weg cijferen -en ik denk dat ik er ook in werd genoemd- en ons dan jaloers noemen...? Ik kom alleen maar op voor haar en omdat dit gewoon afgesproken was. Beetje laag vind ik.
Als Kimley het prima vind als een ander het overneemt zul je mij niet horen en wens ik jullie allen veel plezier bij een volgende meeting.