[P] Meeting Zandverstuiving De Haere, Doornspijk 10 Januari.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:32

Wie vinden het wel goed als ik kom en het organiseer ?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:39

Manon_S schreef:
Waarom gaat er nu ineens iemand anders de meeting organiseren? Dat snap ik niet helemaal, want er was al aamgegeven dat dezelfde persoon het gewoon weer zou doen.

Ik stem ook voor dat de modellen en fotografen die niet geweest zijn vandaag, de volgende keer gewoon aanwezig mogen zijn. En dat de mensen die wel gegaan zijn vandaag niet mee mogen of dat er weer opnieuw "geloot" gaat worden. Want in feite is er nu alsnog een foto meeting geweest...

Ts vroeg zelf wie er nu een topic ging openen :j

Phiep

Re: [P] Meeting Zandverstuiving De Haere, Doornspijk 10 Januari.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:43

Mag ik vragen waaralle andere foto's van de meeting staan? Lijkt me leuk om die ook te zien :D

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:46

Als je mij pb doet met je nummer kan ik je we toevoegen aan de groepsapp, daar wordt nu het een en ander gestuurd :j

Eerlijk gezegd snap ik niet waarom sommige niet willen dat de fotografen en modellen die er gister waren op de volgende meeting komen. Volgens mij is het in niemands nadeel als zij nog een keer komen, alleen voor hun zelf (zelfde modellen/zelfde locatie). Wat is het probleem als zij het leuk vinden nogmaals te komen met de oorspronkelijke groep? Op welke manier hebben jullie daar last van? Ik ben wel benieuwd waarom je niet zou willen dat deze bokkers komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:52

Wauw een overload aan jaloezie hier?:-) cool! Annikee organiseer maar lekker meid. En kimberly en die ander zijn dan gewoon niet welkom, klinkt dat leuk of niet? ;-) wauw echt hee het niveau daaaalt.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 10:55

pimaude schreef:
Wauw een overload aan jaloezie hier?:-) cool! Annikee organiseer maar lekker meid. En kimberly en die ander zijn dan gewoon niet welkom, klinkt dat leuk of niet? ;-) wauw echt hee het niveau daaaalt.

Ik was nog wel van plan een vervolg te openen ja.

Ik weet niet of je mij bedoelt met kimberley, want zo heet ik niet :).. maar niemand heeft gezegd dat jij niet mocht komen. Er zijn alleen mensen die die mening van modellen/ fotografen die al geweest zijn niet meer mee te laten gaan met mij delen. En een aantal die dat niet delen, nou prima toch.
Het was gewoon een mening/idee!

Of we moet willen dat jullie apart een meeting organiseren, ook prima.

Maar ik ga uit dit topic. Zie wel pb verschijnen als het nodig is.
Laatst bijgewerkt door Kimley op 11-01-16 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:59

Dames, hou het lief.

Ik ga me hier uitschrijven.

Mocht iemand de mijne als model willen alsnog, dan zie ik wel een pb verschijnen.

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:06

Mocht het een volgende keer nog komen, wil ik mijn paard graag aanmelden als model. als het op een zaterdag is tenminste!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:22

JONGENS IK GA VANAVOND NIEUWE MEETING TOPIC MAKEN. Jullie kunnen je dan opgeven en iedereen mag gewoon mee doen heb geen zin in gedoe ;)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:27

Kimley schreef:
pimaude schreef:

Ik was nog wel van plan een vervolg te openen ja.

Ik weet niet of je mij bedoelt met kimberley, want zo heet ik niet :).. maar niemand heeft gezegd dat jij niet mocht komen. Er zijn alleen mensen die die mening van modellen/ fotografen die al geweest zijn niet meer mee te laten gaan met mij delen. En een aantal die dat niet delen, nou prima toch.
Het was gewoon een mening/idee!

Of we moet willen dat jullie apart een meeting organiseren, ook prima.

Maar ik ga uit dit topic. Zie wel pb verschijnen als het nodig is.

Jammer dat je niet op mijn vragen reageert. Ik ben namelijk oprecht benieuwd wat het bezwaar is :j

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:39

Volgens mij is dat geruzie nergens voor nodig.

Kim doet volgens mij hartstikke haar best. Bedoel je niet dat diegene die gisteren niet mee zijn geweest voorrang krijgen op diegene die wel mee zijn geweest? Of echt niet mee mogen? Want daar zit natuurlijk een verschil in.

Annike is gewoon heel enthousiast, dus het is niet dat ze ts tegen het zere been wil schoppen neem ik aan.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:43

Het heeft niks met jaloezie te maken maar meer met eerlijkheid en wat er is afgesproken. Primaude, ik denk dat jij juist degene bent die zo stom reageerd. Ik gaf alleen mijn mening en het laatste wat ik me kon herrineren was dat Kimley ook de andere meeting wilde organiseren. En dan wil jij haar en mij (dacht ik) helemaal uitsluiten in het vervolg? Wie doet hier nou raar. En ja ik vind idd dat de mensen die al geweest zijn zondag, minder recht moeten hebben als de mensen die niet zijn geweest (bij een vervolg meeting). De mensen die niet zijn geqeest hebben helemaal niks qua foto's etc en de mensen die wel zijn geqeest hebben toch in feite al een meeting gehad? Als je goed leest zeg ik ook niet dat die helemaal niet meer mogen komen. Maar dan denk ik die moeten dan maar opnieuw in eeb soort stem ronde meedoen.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:50

Nee absoluut niet wou juist helpen maar dat was met beetje verwarring

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:00

We kunnen toch de meeting verplaatsen en gewoon zo door laten gaan als hoe het schema was? Ik snap niet wat het probleem is.. Hoezo krijgen nou andere mensen voorrang als dat maar de helft is (ongeveer).
Gister zijn er een paar mensen wel geweest, is prima, de rest wilde niet en dat was hun EIGEN keus toch? Hoezo moeten er dan mensen voorrang krijgen?

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:03

EdkingEnzo schreef:
We kunnen toch de meeting verplaatsen en gewoon zo door laten gaan als hoe het schema was? Ik snap niet wat het probleem is.. Hoezo krijgen nou andere mensen voorrang als dat maar de helft is (ongeveer).
Gister zijn er een paar mensen wel geweest, is prima, de rest wilde niet en dat was hun EIGEN keus toch? Hoezo moeten er dan mensen voorrang krijgen?

Dat vind ik ook goed idee maar weet niet of de andere al willen

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:05

Daar ben ik het wel mee eens EdKingEnzo. Ik bedoel de mensen die niet zijn geweest mogen dan toch ook mee? Dus het is niet dat ze ineens niet mee mogen

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:12

Mij maakt het echt geen fluit uit wie er komen en wie niet. Ik zou zeggen het oorspronkelijke groepje dus iedereen en kun je niet, dan kan iemand anders van de reserve of nieuwe aanmelding.

Ik kijk uit naar een nieuw topic, zonder verwarring en geruzie :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:19

_Elke schreef:
Mij maakt het echt geen fluit uit wie er komen en wie niet. Ik zou zeggen het oorspronkelijke groepje dus iedereen en kun je niet, dan kan iemand anders van de reserve of nieuwe aanmelding.

Ik kijk uit naar een nieuw topic, zonder verwarring en geruzie :)

doe ik vanavond

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:21

maar hoe weten we dan wie niet mee wil en wie wel ?
hoe gaan we dat doen ?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:31

Manon_S schreef:
Het heeft niks met jaloezie te maken maar meer met eerlijkheid en wat er is afgesproken. Primaude, ik denk dat jij juist degene bent die zo stom reageerd. Ik gaf alleen mijn mening en het laatste wat ik me kon herrineren was dat Kimley ook de andere meeting wilde organiseren. En dan wil jij haar en mij (dacht ik) helemaal uitsluiten in het vervolg? Wie doet hier nou raar. En ja ik vind idd dat de mensen die al geweest zijn zondag, minder recht moeten hebben als de mensen die niet zijn geweest (bij een vervolg meeting). De mensen die niet zijn geqeest hebben helemaal niks qua foto's etc en de mensen die wel zijn geqeest hebben toch in feite al een meeting gehad? Als je goed leest zeg ik ook niet dat die helemaal niet meer mogen komen. Maar dan denk ik die moeten dan maar opnieuw in eeb soort stem ronde meedoen.

Het is voor jullie toch niet nadelig als sommige modellen en fotografen al een aantal foto's hebben? Daar heb jij toch geen last van? De mensen die wel zijn geweest hebben alsnog niet van alle fotografen foto's want die waren niet allemaal aanwezig. En daardoor hebben deze ook niet alle modellen kunnen fotograferen, waar zij wel op gestemd hebben.

Ik snap niet waar jullie bezwaar vandaan komt, want in mijn ogen is het feit dat sommige paarden al vastgelegd zijn door een aantal fotografen op die locatie alleen maar nadelig voor het groepje dat al geweest is. Natuurlijk mogen jullie een eigen mening hebben, maar wanneer ik deze probeer te begrijpen wordt deze totaal niet beargumenteerd. Ik denk dat sommigen daarom het idee hebben dat er moeilijk gedaan wordt om niks en het is jammer dat dit niet rustig besproken kan worden.

Annike, ik zou een topic maken met de oorspronkelijke modellen en fotografen. Mensen die dan in het topic nog niet aangegeven hebben dat ze mee willen kun je dan pben om te vragen of ze nog mee willen, zo niet heb je de reservelijst nog.

Ben het ook eens met Floor. TS heeft gister zelf ook aangegeven dat we zelf moesten weten of we gingen en dat het ieders eigen keuze was. Het zou dan jammer zijn dat er achteraf consequenties aan verbonden zouden worden, zonder dat dit aangegeven is.
Laatst bijgewerkt door Jets op 11-01-16 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:31

Ik zeg gewoon de hele tabel van ALLE oorspronkelijke modellen die gister mee zouden gaan daar in. Op dezelfde manier als hoe het zou gaan tenzij er fotografen zijn die de modellen die gister op de foto geweest zijn niet meer willen.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:42

dan doe ik iedereeen vanavond ene pbtje en dan ga ik vanuit dit een topic maken

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:34

Dat is gewoon hoe ik erover denk. Hoef dat ook niet te beargumenteren. Het gaat er vooral bij mij om dat sommige mensen hier erg kinderachtig doen en Kimley bij wijze van de grond in trappen. Ze heeft het super gedaan en ja als achteraf mooi weer blijkt te zijn... so be it. Als ze het door had laten gaan en we stonden er in de regen had iedereen weer chagerijnig gedaan en gezeurd waarom ze het door liet gaan. Zo kan je op alles natuurlijk wel wat verzinnen. Je weet zulk soort dingen gewoon niet altijd van tevoren. Ze had ook duidelijk gezegd dat ze de vervolg meeting ook wilde doen. En dan ineens doet iemand anders het en iedereen gaat er in mee... Denk ik van dat kan je niet maken, het zomaar allemaal overnemen. En dan Kimley weg cijferen -en ik denk dat ik er ook in werd genoemd- en ons dan jaloers noemen...? Ik kom alleen maar op voor haar en omdat dit gewoon afgesproken was. Beetje laag vind ik.

Als Kimley het prima vind als een ander het overneemt zul je mij niet horen en wens ik jullie allen veel plezier bij een volgende meeting :) .

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:48

Manon_S schreef:
Dat is gewoon hoe ik erover denk. Hoef dat ook niet te beargumenteren. Het gaat er vooral bij mij om dat sommige mensen hier erg kinderachtig doen en Kimley bij wijze van de grond in trappen. Ze heeft het super gedaan en ja als achteraf mooi weer blijkt te zijn... so be it. Als ze het door had laten gaan en we stonden er in de regen had iedereen weer chagerijnig gedaan en gezeurd waarom ze het door liet gaan. Zo kan je op alles natuurlijk wel wat verzinnen. Je weet zulk soort dingen gewoon niet altijd van tevoren. Ze had ook duidelijk gezegd dat ze de vervolg meeting ook wilde doen. En dan ineens doet iemand anders het en iedereen gaat er in mee... Denk ik van dat kan je niet maken, het zomaar allemaal overnemen. En dan Kimley weg cijferen -en ik denk dat ik er ook in werd genoemd- en ons dan jaloers noemen...? Ik kom alleen maar op voor haar en omdat dit gewoon afgesproken was. Beetje laag vind ik.

Als Kimley het prima vind als een ander het overneemt zul je mij niet horen en wens ik jullie allen veel plezier bij een volgende meeting :) .

Je hoeft het niet te beargumenteren nee, maar door dat wel te doen krijg je misschien wat begrip, nu word het gewoon geroepen terwijl het de meesten denk ik verbaasd dat het ineens een probleem is dat wij wel gingen, terwijl aangegeven is dat dit eigen keuze is. Ik zie niet dat zij de grond ingetrapt word en heb dit zelf ook zeker niet gedaan. Het gaat ook niet over het stukje wel/niet door laten gaan, iedereen heeft gezegd daar begrip voor te hebben, maar ervoor te kiezen om wel te gaan. kimley had zelf aangegeven dat ze graag hoorde wanneer de volgende meetig zou zijn, dat komt op mij over alsof ze het uit handen geeftb. Je komt voor haar op omdat het afgesproken was, wat bedoel je daarmee? Wat was er afgesproken? Je gaat nu ook steeds in op dingen die 1 persoon gezegd heeft, maar dat is niet diegene die een nieuw topic opent. Jammer dat je niet wil uitleggen waarom je ons er niet bij wil hebben, dan valt er ook vrij lastig over te praten..

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:50

Ik vind niet dat ze de grond in getrapt wordt. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ze het prima organiseert. Dat ik en een aantal wel zijn gegaan is niet om tegen haar in te gaan. En niemand is volgens mij ook boos dat het is afgezegd.

Het berichtje over het jaloerse vind ik inderdaad niet zo netjes om het maar zo te zeggen.

Ik weet niet wat er verder over de pb is besproken maar ik weet wel dat Annike het echt niet doet om Kim weg te cijferen en wat mij betreft is Kim gewoon welkom