Simone, heb even een probleempje: ik zit zelf niet op flicker of yahoo, kan mijn eigen foto's dus niet downloaden en op de pc zetten zonder account aan te maken. En daar zit ik niet heel erg op te wachten... Kun jij ze ook opsturen via mail bijvoorbeeld?
Zeker wel, doe mij maar even een berichtje met je e-mailadres, dan stuur ik ze naar je.
magda_90
Geplaatst: 07-01-16 15:23
De kleurenfoto's heb ik zojuist opgehaald, maar ik weet nog niet of ik moet huilen of niet. sowieso moet ik kritisch naar die minolta kijken qua scherpstellen en de eerste lens, de Tamron gaat nu marktplaats op. De Minolta gaf toch veel betere resultaten...
Zwart/wit lag er nog niet hoop ik morgen te hebben.
Nouwja inscannen maar en kijken wat ik digitaal nog kan schoonpoetsen.
Ik baal gewoon van mijzelf dat ik zulke fouten heb gemaakt. Dat de compositie nu niet je van het is, ok daar vind ik modellen gewoon moeilijk voor. Maar de rest zijn gewoon fouten.
[edit] Ik ben momenteel de foto's aan het inscannen en kritisch aan het bekijken of ik er wat mee kan. Qua kleurenfoto's kan ik aan: - Victoria i.i.g. twee leveren die zien er wel goed uit
Ik vrees ontzettend bij jouw foto's en die van Machteld. De kleurenfoto's althans. Ik heb bij jullie de Tamron lens gebruikt en daar zit nagenoeg over de gehele linie zwarte vignetting overhee, too much! Ik probeer ik nog wat te redden.
Van Annelie kan ik helaas maar 2 leveren. Die van Jenny zijn goed gelukt en dat wordt ook rond de 5.
Met de kleurenfoto's loop ik vooral tegen het onscherpe aan, daarvoor moet ik bij de apparatuur zijn, gezien ik wel via automatische focus heb scherpgesteld. Dat kan ik achteraf niet meer redden.
Qua kleuren en eventuele uitsnedes heb ik nu PS erbij inderdaad.
Natuurlijk zijn de meetings om te leren, en wellicht lagen mijn verwachtingen ook te hoog.
Twilight
Geplaatst: 07-01-16 17:27
Miss moet ik ook een keer mee met foto meeting als fotograaf maar heb een hekel aan bewerken en naast contrast etc kom k niet echht vrdr hahaha.
magda_90
Geplaatst: 07-01-16 17:33
Helene krijgt ultra vintage foto's, of zoiets wat er op lijkt.
Die op dat heuveltje gaaf. Ga hem morgen ff op facebook delen, vandaag net een andere foto van een eigen shoot geplaatst lol
magda_90
Geplaatst: 07-01-16 17:36
Gelukkig vind je er iig 1 leuk.
Heb ik een mooie blackphoto, kijkt Helene mij aan alsof ze mij wil omleggen.
Helene
Technisch zijn jouw foto's eigenlijk niet goed, maar ik vind ze desondanks iets heel 'ouds' hebben op het gebied van fotografie. Als jij ze desondanks liever offline hebt, regel ik dat voor je.
Stiekem wel he? Maar omdat jij (algemeen mensen) er wel op staat ben ik er toch altijd iets voorzichtig mee zo online.
mingming
Geplaatst: 07-01-16 17:50
magda_90 schreef:
Stiekem wel he? Maar omdat jij (algemeen mensen) er wel op staat ben ik er toch altijd iets voorzichtig mee zo online.
Hoe bedoel je? En ik snapte het offline deel van je post eigenlijk niet
magda_90
Geplaatst: 07-01-16 17:52
Als het om dieren gaat, dan zet ik sneller experimentele bewerkingen etc online dan als het om mensen gaat, ik wil natuurlijk niet dat iemand geschaad wordt zo online. Vandaar dat ik deze foto's van jou 'voorzichtig' online heb gezet, gezien ze nogal experimenteel zijn in de mislukking, kuch bewerking.