Yes ook bij mij is alles uitgezocht ! Nu alleen nog een copyright erop gooien !
Oehhh ben heel erg benieuwd! Heb je vlot gedaan!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 21-02-15 21:28
Nou, ben weer thuis, werd even gedwongen mee te gaan met boodschappen doen , en ons bejaarde arabiertje stond ineens met beginselen van koliek.. Maar DA is geweest en ze staat alweer te bedelen
Colaaa; lekker snel! Zo snel ben ik niet heur maar morgen en overmorgen vrij, dus ga er wel lekker mee aan de slag..
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 21-02-15 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Neskolay
Geplaatst: 21-02-15 21:29
_l_amanda_l_ schreef:
Nou, ben weer thuis, werd even gedwongen mee te gaan met boodschappen doen , en ons bejaarde arabiertje stond ineens met beginselen van koliek.. Maar DA is geweest en ze staat alweer te bedelen
Gelukkig valt het mee met arabiertje
_l_amanda_l_
Geplaatst: 21-02-15 21:35
ja, ze is al 22, dus het is altijd even schrikken.. Maar gelukkig meteen een van Wolvega erbij gehad, die zijn toch wel erg goed!
Ik moet er wel bij zeggen, verwacht geen technische hoogstandjes Ik heb net als beide dames mijn uiterste best gedaan om de paarden zo mooi mogelijk op de foto te krijgen
Even een puur praktisch vraagje, w.b.t. mijn niet zo best meer functionerende beeldscherm Bij zo'n soort foto: is zijn rug dan overbelicht of gewoon goed? Mijn scherm-contrast ligt nl. op z'n gat, dus ik moet gokken met de lichtere paarden... Wat vinden jullie, ze worden nl. vaak te grijs, maar soms merk je er weer niks van.. Lastig lastig, moet gauw maar een nieuw scherm!
Neskolay
Geplaatst: 21-02-15 21:56
Is op mijn telefoon niet overbelicht Wat een knapperd! En knap gefotografeerd/geshopt in de regen