Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
!? thanks..
?
truth is dat ik er een paar dagen over heb getwijfeld,omdat ik een hekel heb aan late afmelders en begrijp hoe vervelend het is. Daarom wilde ik in eerste instantie ook gewoon gaan. Maar ik ben toch weer een hele dag kwijt met auto halen, paard netjes maken, etc. En ik ben behoorlijk moe van alle drukte de laatste maanden, ben daarnaast twee weken geleden begonnen met stage, en heb nog minder tijd om bij te komen dan voorheen. Vandaar dat ik mij heb afgemeld. Nogmaals sorry hiervoor, ik vind het heel vervelend maar het is voor mij wel ff beter zo. Ik weet zeker dat jullie alsnog een top dag gaan hebben morgen, met fantastisch weer en fantastische modellen! Heel veel plezier alvast morgen
Ik heb het zelf ook erg druk afgelopen week ook 50 uur opzitten en al 3 weken zo ongeveer geen weekend en verder druk maar goed de meeting was al een maand of 3 afgesproken dus dan gaan we er gewoon voor toch.. Maar goed das mijn mening, geen probleem verder het is niet anders

Citaat:Tarieven parkeren;
Met de auto is het parkeren 3 euro,
met de trailer erbij 6 euro.
De datum;
De datum wordt 19 April 2015.Citaat:Fotografen;
- _Lisaa_ | Lisa | Website | Facebook
Extra beginnend; NikkiTazz | Nikki | Voorbeeldfoto's |
1. Alien_Power | Lianne | Website
2. xSencibel | Luna | Website
3. Wendy1987 | Wendy | Website
4. Morning | Angela | Facebook
5. Ochtend; Stephz-Design | Stephanie | Website
Middag; Nescafe | Monique | Website
6. Ingvild | Ingvild | Website |
Modellen;
1. Manifesto | Marijse | Rocky Mountain | Foto1
2. Loadihra | Charlie | Mini Appaloosa | Foto1Foto2 |
3. Moppie__ met Travis
4. Michelleex | Michelle | Nomar, NRPS | Lieve zachte uitstraling, zou graag foto's in jurkjes doen, klein beetje VD M1 | Foto1Foto2
5. Anne met tinka - Foto1 Foto2
6. Merlinde met olli - Foto1 Foto2
7. Bellarose met Palomino
8. Bellarose met Perlino
fijn dat het weer opgevuld is met modellen.
ik zie haar toch zo op stal
En het is dan 10 uur, ook voor de fotografen toch?