[P] Fotomeeting, Wassenaar de Kuil, 19 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

darkadia

Re: [P] Fotomeeting, Wassenaar de Kuil, 19 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:57

Vind het balonnenidee leuk, maar niet echt geschikt voor op een meeting persoonlijk, ivm andere paarden die het misschien eng vinden, en paardjes vaak toch al gespannen zijn.
Maar ik heb besloten toch niet mee te gaan, ik heb een hele intensieve week heb gehad en merk dat ik gewoon even rust moet pakken, gezien komende week ook weer zo intensief wordt. Helaas...Niet mijn gewoonte, maar struin momenteel 5 dagen in de week door t duin, erg arbeidsintensief.

Maybritt balen van je paardje, hopelijk snel weer gefixt!

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:44

over t ballonnen idee, k vertelde ook dat veiligheid voor gaat en al gaat t niet dan niet tog ;).
maar gaat t nog wel door aangezien er steeds meer mensen afhaken ? (althans niet meer kunnen )

ik zou t wel gewoon leuk vinden als t nog wel doorgaat en anders wil k zoiezo in de ochtend fotograferen voor de modellen die nog wel komen :) .

s t mogelijk dat t vanavond bekend word gemaakt :)!? thanks..

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:45

oja en nog iets.. nu er natuurlijk nog 2 modellen sochtends zijn, vind k t ni zo relax dat er min 3 a 4 fotografen per model zijn tegelijk ;). lkkr drukke bedoeling .. kan de middag groep dan niet aanschuiven bij de ochtendgroep?

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:04

Ik weet niet hoe Merlinde er over denkt, ik zou wel eerder kunnen maar dat betekend wel dat ik dat snel moet weten i.v.m. wassen. Mijn pony heeft veel wit en ziet er anders niet uit.

Mijn ervaring is alleen wel dat je beter kleine groepjes paarden kan hebben, dit werkt fijner dan heel veel rondes voor de paarden. Als de fotografen elkaar een beetje de ruimte geven om ideeën uit te werken moet dat zeker goed komen. Ook kun je bij een kleine groep paarden langer over 1 paard doen dan wanneer er veel rondes gedaan moeten worden :)

Kan iemand even een overzichtje geven wie er nu nog meegaan?

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:05

Of andersom :), de weersvoorspelling is beter in de middag. Ik kan in elk geval niet eerder.
En kleine groepjes werken idd ook prima.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:06

En ik wil juist graag tinka bij jou op de foto monique :)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:07

:)

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:47

Dan is er misschien meer tijd om meerdere ideeën uit te werken.
Zou het erg jammer vinden als het Afgeblazen word voor de 2e keer ook voor de moeite die Lisa erin steekt en de tijd die mensen ervoor vrij maken.

Ik ben zelf een middag model en vind het zelf juist leuk als er wat meer tijd is.
Zou graag met de fotograven een beetje brainstormen naar leuke ideeën.

Zoals een jurkje. Maar ik zou het ook leuk vinden als ik de tijd heb om me even om te kleden en dat ik dan met dezelfde of bijvoorbeeld een andere fotograaf nog in gewone kleding een aantal leuke foto's kan schieten.

Zou graag van de fotograven horen of jullie hiervoor open staan en of er nog leuke ideeën zijn.

Ik zou in nood ook door kunnen schuiven naar de ochtend groep, maar om dat vanavond te horen zou voor mij te laat zijn gezien ik tot vanavond laat werk, dus dan kan ik niet meer overleggen.

Lisa ik vind het voor jou erg jammer dat het na al je organisatie zo loopt.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:58

Er zijn toch nog best wel wat deelnemers of zie ik het nu verkeerd :)?

Manifesto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:59

Ik vind het ook jammer, heb een beetje het idee dat er vrij makkelijk afgezegd wordt terwijl heel veel mensen hier tijd en moeite in gestoken hebben.
Ik hoor graag zsm wat de planning, tijd en groepen nu worden, anders kan ik die vrachtwagen ook morgen ophalen ipv vanavond op mijn verjaardag...

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 15:05

Ik ga zo naar huis vanaf stal en dan ga ik achter de pc zitten en kijken wat we nog over hebben..
vind het ook erg jammer allemaal..

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:10

Indien mogelijk hoor ik het ook voor 6e ik ga me pony weer wit maken nl en meer tijd is misschien ook wel lekker? Zeker voor de gene met de jonge paarden komt het misschien wel goed uit :)

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:18

Hebben jullie modellen te kort? Dan heb ik evt nog wel een knappe palomino en perlino in de aanbieding? :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:08

Wrs niet nodig, maar ik voel me toch geroepen om nog een keer mijn excuses aan te bieden voor het late afmelden. Als je de reden zo leest, denk je wrs 'leer beter plannen' of 'stel je niet aan en zet ff door'. Dat denk ik er namelijk zelf bij ;) truth is dat ik er een paar dagen over heb getwijfeld,omdat ik een hekel heb aan late afmelders en begrijp hoe vervelend het is. Daarom wilde ik in eerste instantie ook gewoon gaan. Maar ik ben toch weer een hele dag kwijt met auto halen, paard netjes maken, etc. En ik ben behoorlijk moe van alle drukte de laatste maanden, ben daarnaast twee weken geleden begonnen met stage, en heb nog minder tijd om bij te komen dan voorheen. Vandaar dat ik mij heb afgemeld. Nogmaals sorry hiervoor, ik vind het heel vervelend maar het is voor mij wel ff beter zo. Ik weet zeker dat jullie alsnog een top dag gaan hebben morgen, met fantastisch weer en fantastische modellen! Heel veel plezier alvast morgen :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:15

Ik had ook echt graag mee gewild, baal onwijs dat ik het niet kan regelen op m'n werk. Hoop voor de rest dat het gewoon door kan gaan!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 16:45

Ik bedoel het niet persee persoonlijk naar iemand toe, maar ik vind het gewoon jammer :) Ik heb het zelf ook erg druk afgelopen week ook 50 uur opzitten en al 3 weken zo ongeveer geen weekend en verder druk maar goed de meeting was al een maand of 3 afgesproken dus dan gaan we er gewoon voor toch.. Maar goed das mijn mening, geen probleem verder het is niet anders :D

Als bellarose met ons mee wilt met 1 van haar paarden zou dat leuk zijn!
Of met alle 2 maar dan als 1 model, vind ik ook prima.
Dan hebben we genoeg modellen en is het nog de moeite waard ook! :)

Zo zien de schema's er nu uit!

Afbeelding

Afbeelding

Citaat:
Tarieven parkeren;
Met de auto is het parkeren 3 euro,
met de trailer erbij 6 euro.

De datum;
De datum wordt 19 April 2015.

Citaat:
Fotografen;
- _Lisaa_ | Lisa | Website | Facebook
Extra beginnend; NikkiTazz | Nikki | Voorbeeldfoto's |
1. Alien_Power | Lianne | Website
2. xSencibel | Luna | Website
3. Wendy1987 | Wendy | Website
4. Morning | Angela | Facebook
5. Ochtend; Stephz-Design | Stephanie | Website
Middag; Nescafe | Monique | Website

6. Ingvild | Ingvild | Website |

Modellen;
1. Manifesto | Marijse | Rocky Mountain | Foto1
2. Loadihra | Charlie | Mini Appaloosa | Foto1Foto2 |
3. Moppie__ met Travis
4. Michelleex | Michelle | Nomar, NRPS | Lieve zachte uitstraling, zou graag foto's in jurkjes doen, klein beetje VD M1 | Foto1Foto2
5. Anne met tinka - Foto1 Foto2
6. Merlinde met olli - Foto1 Foto2

7. Bellarose met Palomino
8. Bellarose met Perlino

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:01

Zou leuk zijn als bellarose mee kan. Hebben we toch weer wat meer modellen! Ik heb er heel veel zin in

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:15

Ziet er weer netjes uit Lisa :) fijn dat het weer opgevuld is met modellen.

Michelle, een jurkje is leuk voor portretfoto's maar om te rijden kun je misschien beter weer omkleden.
Daarnaast is een kwartier niet heel lang om van alles uit te proberen maar het helpt wel als je zelf ook een foto hebt van een soortgelijke situatie die je mooi vindt. Dan hebben de fotografen ook een beetje een idee om naar toe te werken.
Bij zo'n jurkje is het BV ook mooi om bloemen in de manen van je paard te doen en een mooi (touw) halster als je dat hebt. En het is mooi om de kleuren harmonieus te houden zodat het goed bij je paard past.

BV link

Of link
link
link
link
link

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:52

Ik geef bellarose zo wel een schop voor dr hol dat ze moet :D ik zie haar toch zo op stal

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:11

Ik zal Azia wel meenemen, die zit het mooist in haar vachtje! :j Rijfoto's zitten er niet in tenzij iemand een poepig kindje te leen heeft, Azia is M1 maar helaas maar 1.16 cm :P

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:29

Helaas is me neefje nog maar 2,5 en kan die niet rijden ha ha. Wat een mooie pony zeg!!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 18:54

Ooh leeuk zeg!

Ik heb er zin in *\o/*

Moppie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:05

Sorry, ik kan helaas toch niet mee. Ben gister meteen een trailer gaan regelen, maar dat is helaas niet gelukt. Vind het heel vervelend dat ik alsnog niet mee kan. Dus nogmaals sorry!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:22

Even een ander dingetje, ik kom ook van een eind weg, en ik vind het zelf wel gezellig als er iemand mee kan. Kan ik een vriendin van mij meenemen, die met mijn andere camera ook foto's maakt, met mij mee, of gewoon ergens los.. In principe dus niet als "extra" fotograaf, meer ook voor de gezelligheid. Maar dan wil ik wel even weten of dat ok is :) En het is dan 10 uur, ook voor de fotografen toch?

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:33

Jammer van de afmeldingen..

Zijn er nu nog modellen nodig?