Hier regent het echt kei en keihard, ook wat gerommel van onweer enzo. Hopelijk gaat dit snel weer over.
ClaudiaDer schreef:Hier regent het echt kei en keihard, ook wat gerommel van onweer enzo. Hopelijk gaat dit snel weer over. Ik zie dat je smilde woont. Woont denise ook , mijn klasgenootje die ook komt. Ze appte mw net al over het weer daar haha
Denise? Ken ik die? er zijn een heleboel in Smilde! Haha, dat gaan we zo zien! Ons platte dak is inmiddels overgestroomd, wat een bui zeg!
Oef lucht is hier nu ook vrij donker! Maar kan ook door de zon komen! Is smilde niet dicht bij appelscha?
Zonet was hier ook een echte stortbui, maar nu is het prachtig weer gelukkig. Tot 1 uur mag het van mij regenen als het daarna maar droog is
Kom je thuis, 20 graden, zonnetje en de hele dag driig geweest. Grrrrr haha vriendlief geloofde ook bijna niet dat we de hele middag in de regen stonden.Ach, er zitten vast wel wat leuke foto's bij Locatie was mooi! Moeten we onze mailadressen trouwens even geven?
Ik heb het eindelijk weer een beetje warm Ik ga zo de foto's even importeren en misschien wat voorproefjes plaatsen straks
ClaudiaDer schreef:Ik heb het eindelijk weer een beetje warm Ik ga zo de foto's even importeren en misschien wat voorproefjes plaatsen straks Oeeeehhhh
Och jeeeeeeetje. M'n geheugenkaart heeft alle foto's door elkaar gegooid, nu kan ik jullie echt niet meer uit elkaar houden
Zijn we thuis, schijnt de zon! Najaaa zeg... Maar toch hebben we het erg leuk gehad ! Ben benieuwd naar alle foto's. Oeps Claudia , lekker dan
Dit is helemaal top hoor Ik weet niet eens waar ik moet beginnen!De voorproefjes komen trouwens op m'n facebookpagina te staan