Jij was van de fjord he? Dan van mij nog! De planning is deze week de middag groep af te maken Sorry dat het zo lang duurt !
RoosTaffy
Geplaatst: 31-03-14 18:22
Suuszels schreef:
Jij was van de fjord he? Dan van mij nog! De planning is deze week de middag groep af te maken Sorry dat het zo lang duurt !
ja, ben benieuwd! Maakt niet uit hoor, logisch dat jullie meer te doen hebben. Maar wist gewoon niet meer van wie ik nog niet had. Dus dacht vraag het maar even
Als je de foto's ook per mail wilt stuur dan even een PBtje met de naam van het paard Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en mijn excuses dat jullie zo lang hebben moeten wachten!
Super bedankt! De gene waar Teuntje achterom kijkt vind ik echt schattig met zijn puppy hoofd. Ik ben zo blij dat ik gegaan ben hij veranderd zo snel, hij lijkt geeneens meer op die foto's. Hij is al weer behoorlijk gegroeid en hij kan beter stil staan.
Nu alleen toch nog de foto's van Stephanie? Dan kan ik gaan kijken welke ik wil bestellen bij iedereen.
Stephzdesign
Geplaatst: 08-05-14 21:56
Zo excuses voor de veelst te late post vanuit mijn kant. Hierbij de fotos van alle modellen. Jullie kunnen ze vinden op facebook