fotomeeting mensen in het noorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:56

Naaoommii schreef:
Moment voor een groeps foto er bij gezet is altijd wel leuk! Dit is gewoon aan het einde van de de ochtendgroep en middag groep! En ik heb Marieke in de lijst gezet die vervangt Daniella dus er zijn geen groepjes van 3 meer!

PLANNING

Zijn er bij mij nou vijf fotografen groepen?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 01:18

:') Der was wat mis gegaan zie ik. Excel die heeft de groepen door berekend bij te eerste. Zal het even aanpassen

Edit: PLANNING

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 19:38

_l_amanda_l_ schreef:
mooi overzichtelijk schema Naomi :j super! Groepsfoto zal wel niet veel tijd in beslag nemen, maar wordt wel vaak vergeten dus goed dat ie erbij staat!

ismy schreef:
Om nog even kort te sluiten, wat willen de fotografen voor stijl fotograferen?
Hoe doen we het met make up en haar?

Ik wil graag een béétje fashion-ig fotograferen, dat hoeft niet persé met "dure" kleding hoor, maar meer qua houdingen etc. Maar qua haar en make-up, dat is meer jullie afdeling haha, ik zou zeggen, ivan mij mag er best wat "extremers" bijzitten :)
Heb even een moodboard gemaakt, dit soort foto's vallen mij positief op, zal niet zeggen dat ik zó kan fotograferen, maar het geeft een idee van wat ik zou willen kunnen ;)

http://www.pinterest.com/amanda1291986/fashion-stuff/

Dus als jullie ook iets van accessoires hebben die je mee wilt nemen, graag! Ik zal zelf ook kijken of ik iets heb liggen wat bruikbaar is...

Ziet er goed uit!

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:48

Ik ben het schema nu aan het uitprinten, even met een marker 'mijn groepje' markeren, kijkt wat handiger :P Dan nog de planning met de auto... Hoe laat te vertrekken enzo... *duim voor goed weer volgende week*

power1997

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:06

Nog maar een weekje!
Ik ga denk ik gewoon met de bus een en terug vanuit leeuwarden :)
Ik zit alleen heel erg te twijfelen wat ik met mijn haar en make up ga doen. Ik heb best lang dik haar(donker blond) en ik vind het soms heel mooi als het los zit, dan zit er soms een mooie slag in. Alleen meestal vind ik het er echt onverzorgd uitzien dus stijl ik het of doe ik het in een staart, maarja dat is ook maar zo simpel, haha.
Qua make up heb ik al helemaal geen flauw idee. Ik heb vrij kleine ogen(groenachtig), maar door eyeliner vallen ze meestal juist heel erg op. Ik kan dat alleen niet :+
En ja kleren neem ik gewoon vanalles wat mee en dan zie ik daar wel wat ik aan doe haha.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:17

Ik weet ook nog niet wat ik met haar en make up moet, weet niet of iemand mij daarmee wil helpen? :)) :')

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:49

Met haar kan ik je zoiezo wel helpen hoor! Make-up misschien ook wel maar met oogschaduw etc. heb ik meer kleuren voor bruin/groene ogen.

Misschien is het leuk als fotografen daar in mee beslissen?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:36

ismy schreef:
Met haar kan ik je zoiezo wel helpen hoor! Make-up misschien ook wel maar met oogschaduw etc. heb ik meer kleuren voor bruin/groene ogen.

Misschien is het leuk als fotografen daar in mee beslissen?

Haha ik heb groene ogen! :)) Fijn!
Heb nog wel een beetje kleding dilemma, maar dat komt vast wel goed, zal er nog even goed over nadenken. We hoefden maar 1 set toch?
Heb een super leuke donkerblauwe trenchcoat, is dat misschien ook leuk? Met bordeaux rode high-waisted broek en nog een shirtje erbij ofzo?

Ik ben nu bij mijn vader, ik moet nog maar even foto's maken van de kleding, haha :))

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:22

Ik denk dat ik moet afzeggen :(

De bussen naar Groningen gaan niet eerder dan 9 uur..en ik heb geen lift die me naar Groningen kan brengen..Wat
dom dat ik daar nu pas achter kom, ik ga nooit op zondag met de bus :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:23

Annuuuhh schreef:
Ik denk dat ik moet afzeggen :(

De bussen naar Groningen gaan niet eerder dan 9 uur..en ik heb geen lift die me naar Groningen kan brengen..Wat
dom dat ik daar nu pas achter kom, ik ga nooit op zondag met de bus :')

Ah jammer! Maar je zou toch met de auto komen?

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:11

Was ook eerst de bedoeling, maar die staat al de hele week bij de garage, wachtend op een nieuw dashboard..

Nu mag ik er wel in rijden, mocht ik em nodig zijn, maar er zit geen dashboard in, dus ik kan niet zien
wanneer ik moet tanken, geen snelheidsmeter, etc..

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:21

ik heb ook nog niks gehoord van Sterre2000, met wie ik mee zou rijden... Heeft iemand haar op Facebook o.i.d.? Ze heeft ook niet meer in het topic gereageerd, of wel? Ze heeft mn pb's wel gelezen..
Wil wel weten dat ik erheen kan en niet voor nop aan de weg sta :')

Froukje, met wie heb jij nu vervoer geregeld?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:54

Ja hier hetzelfde inderdaad.. Heb een bericht terug gekregen maar kreeg daarna niks meer terug.. Ik zal haar nog eens pb´en.. Ik zou niet weten hoe ik er anders moet komen..

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:21

Wat rot allemaal zeg, zou niks zijn dat er veel moet afhaken ivm vervoer. Zelf heb ik ook niets van Sterre2000 gehoord na de uitslag van de modellen. En volgens mij heb ik ook nog van Krijtje ook niet echt veel mee gekregen dat is een fotograaf.

Ik wil zal die mensen nog even een pbtje sturen. Wie had trouwens het adres van de locatie en wie was daar bekend? Zou die gene het adres willen neer zetten in het topic en de verzamelplek kunnen bedenken? Zelf ben ik er nooit geweest dus kan er moeilijk iets over kwijt :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 07:38

We kunnen verzamelen bij de grote parkeerplaats bij de ingang, valt niet te missen. Adres moet ik even opzoeken. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 08:16

Vijversburg (officiële naam ook, ook wel Bos van Ypé genoemd)
Swarteweisein 2
9255 JB Tytsjerk

_l_amanda_l_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:36

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:07

_l_amanda_l_ schreef:
http://www.vijversburg.nl/home/ kunnen jullie het terrein alvast ff bewonderen... ;)

Wauw, hele mooie omgeving :j
Heb d'r zin! Goeie afleiding tussen de tentamens en projecten door :') :D

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:26

Super :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 00:02

Hoe is de stand van zaken nu?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 02:12

Zo ver ik het nu is gaat het gewoon door! Het blijft puur afwachten wat het weer doet, het zou sowieso grauw weer zijn. Verder voorspellen sommige regen/sneeuw maar dit is per dag verschillend wat ze voorspellen

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:13

Ik krijg van sterre2000 geen antwoord terwijl ze wel mijn berichten leest. Misschien heeft ze het heel druk ofzo? Maar nou is het voor mij te vaag qua vervoer. ..

naomi ik hoorde dat ik misschien met jou mee kon rijden?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:45

-O-

Ik neem Fellow mee vanaf Leeuwarden station. Ik kan nog maximaal twee personen meenemen. :)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:54

@ismy Ik rijd zelf niet, Dagmar80 rijd. Dus aan haar is het of je mee kunt rijden maar dan moet het wel op de route liggen. We rijden via Groningen richting Leeuwarden. Dus mocht het op de route liggen zou je Dagmar80 even moeten pben :)

sterre2000 reageert op meerdere mensen niet die met haar mee zouden rijden. Ik ga haar nu even pben, mocht ze helemaal niks van der laten horen denk ik dat ze ook niet naar de meeting zelf gaat.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:07

Bedankt Naomi! Ik denk dat ik dan een beetje van de route af lig. Als je vanaf drenthe rechtstreeks naar Friesland zou rijden dan kon ik heel makkelijk mee rijden :+

Evt kan ik ook in Drachten komen rond een uurtje of negen..

Wat doen we met ijzel?