Raw is eigenlijk gewoon een negatief waar je alles nog in kan aanpassen. Jpg is de foto zelf, zonder al zijn gegevens. Ik vind het knap hoor in jpg werken, ik kan het echt niet
NESCAFE
Geplaatst: 06-10-13 09:23
Raw is idd net als het negatief, alle JPEG bewerkingen van de fabricant zijn eraf gehaald. Maar je hebt ook camera's die beiden tegelijkertijd kunnen schieten. JPEG scheelt nabewerken en RAW heeft meer mogelijkheden, als je beiden schiet kun je kiezen
Nog een vergeten:
Seni
Geplaatst: 06-10-13 09:24
Oke! nou misschien moet ik het dan toch maar eens proberen ik ben niet anders gewend in jpeg dus vandaar Ja beide kan inderdaad ook, maar ik moet die RAW bestanden eerst nog omzetten dus dan pak ik automatisch toch die jpeg bestanden
Haha ik moest er zo om lachen Lynn dat hij zijn rug naar de rest draaide en steeds met een schuin hoofd naar jou zat te kijken en stond te klappen en wijzen .
_Denise
Geplaatst: 06-10-13 09:48
Hahaha wat lig ik er lekker bij!!! Ik kruip zo ook even achter mn laptop.
benangelique
Geplaatst: 06-10-13 09:49
LynnDenise schreef:
Haha, papa die eigenlijk niet op de foto wilde toch? Hij is echt wel een goed fotomodel hoor!
Hij wel! Ik heb er zo'n hekel aan. Voel me altijd heel ongemakkelijk.
Lisette, er komen er zeker een aantal aan de muur!
NESCAFE
Geplaatst: 06-10-13 09:51
Echt de laatste (sta je er toch op Benangelique ), nu ga ik de hond uitlaten die mij zielig aankijkt