Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gipsylover schreef:Ik vertrouw erop dat het goed geregeld wordt. Laten we het verder gezellig houden in het topic.
Ik ga ervanuit dat niemand elkaar persoonlijk wilt aanvallen, soms komen geschreven teksten anders over. Dus kom op guys![]()
@fading: ben jij een nieuwe fotograaf of heb ik iets gemist omdat je opeens komt binnenvallen?
_Dune_ schreef:Femke, zorg er dan ook voor dat je de regels kent van een gebied waar je iets organiseert? Er staan notabene bordjes aan de rand van de heide die melden dat de heide niet betreden mag worden. Ook wordt dat vermeld op de borden bij de ingang van het park.
En ja, de boswachter kent mij. Misschien dat hij daarom inderdaad toestemming verleend omdat hij erop durft te vertrouwen dat de verantwoordelijkheid wordt genomen om de regels van het park na te leven.
zhippo schreef:_Dune_ schreef:[***], zorg er dan ook voor dat je de regels kent van een gebied waar je iets organiseert? Er staan notabene bordjes aan de rand van de heide die melden dat de heide niet betreden mag worden. Ook wordt dat vermeld op de borden bij de ingang van het park.
En ja, de boswachter kent mij. Misschien dat hij daarom inderdaad toestemming verleend omdat hij erop durft te vertrouwen dat de verantwoordelijkheid wordt genomen om de regels van het park na te leven.
Agh nou, als jij het toch beter weet dan moet jij het maar regelen en eens kijken waar we dan terecht komen...
Jaja ik kom ook even binnenwalsen! Maar goed dit topic is wel handig voor mensen die hun meeting ook hier willen houden dat dat niet meer gaat.