Zou ik anders bij iemand in een groepje kunnen dat diegene op mijn plek alleen fotografeert? Ik wil ook weer niet zeuren dus als niemand dat wilt dan doe ik het er maar mee . Zou wel graag met reflectiescherm werken maar die heb ik niet ..
Escalutia
Geplaatst: 06-07-13 20:09
@hamsterfan, ik loop op de achtergrond mee met mijn camera. De vorige keer heb ik ook dagdeel half georganiseerd en half gefotografeerd
Maar misschien is er iemand die het niet erg vind van de fotograven om alleen te staan.
NathalietjeB
Geplaatst: 06-07-13 20:44
dames wij hebben geen last van de kermis... T rondje dat we maken voor foto's ligt niet echt pal dr naast en voor los en rij foto's al helemaal niet
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-07-13 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Chernique
Geplaatst: 06-07-13 20:46
@Hamsterfan: Ik lees dat jij het echt niet prettig vindt om alleen te fotograferen, Dus ik wil hierbij best ruilen. Dan fotografeer ik de ochtend wel alleen
heidiLOVER
Geplaatst: 06-07-13 20:49
Zo ik ben er ook klaar voor, auto al mee, morgen trailer ophalen en door naar paard en daarna bliksempie ophalen. Pamba is helemaal gewassen en glimt enorm! Heb dr ook mooi bijgeknipt dus het zit helemaal in model, witte lager dan het zwarte hoefjes zijn ook helemaal zwart door de wasbeurt en heb van alles ingepakt. Kon wel niet kiezen tussen wat voor halsters.. Dus jullie mogen allemaal morgen zelf kiezen Heb namelijk dit: En ik vind dat altijd erg leuk op foto's, maar eigenlijk niet allemaal omdat ik er al zoveel foto's van heb, dus deze gaat ook mee
Haha dat kan hoor, jullie mogen kiezen, kost niet veel werk om het om te wisselen want ze blijft toch wel staan
Eindelijk een foto van haar fjordenkapsel, is van vandaag en ik ben stiekem best trots op dat ik hem eindelijk een beetje heb kunnen knippen zoals het hoort! Meestal mislukt het
Ah Chernique vind je dat echt geen probleem? Lief van je
Ah gaaf! Ik vind dat eerste hoofdstel echt supergaaf !
Chernique
Geplaatst: 06-07-13 21:24
hamsterfan schreef:
Ah Chernique vind je dat echt geen probleem? Lief van je
Ik twijfelde wel om het aan te bieden, maar het lijkt me ook wel een uitdaging om het eens alleen te doen En uit je berichtjes haalde ik dat je echt niet blij was dat je alleen was dus ik dacht ik waag een kans en doe het alleen!
En in de middag zit ik gewoon weer in een groepje van 2 dus ik ben niet de gehele dag alleen aan het fotograferen!
dames als er verder vragen zijn kan je ze altijd stellen en als er fotografen zijn die wat willen vragen omtrent hun instellingen wees niet bang om t smorgens te vragen.
_Lois_
Geplaatst: 06-07-13 22:13
Dan kom je dus bij mij 's ochtends @hamsterfan
Mooi showtuig! Ben heel benieuwd naar alle paarden en ik heb er superveel zin in
vraag aan de modellen aangezien we op de ochtend helaas een uitvaller hebben morgen qua model zou er iemand van de middag naar de ochtend willen verschuiven? of hebben jullie zoiets van gewoon de middag en dat de fotografen dan wat langer hebben voor de 3 modellen of even pauze hebben smorgens
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-07-13 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook liever doorschuiven! Heb namelijk nog een bbq en ik kom al veeels te laat
NathalietjeB
Geplaatst: 06-07-13 22:26
ok ik heb even beslist met escalutia via watsap en de middag groep mag een half uur eerder aanwezig zijn
zouden de modellen van de middag groep om kwart over 1 bij de parkeerplaats aanwezig zijn dit ivm uitval van een model op de ochtend beginnen we een half uurtje eerder met ploeg 2
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-07-13 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt
gr_roos
Geplaatst: 06-07-13 22:28
Ik moet eerst mn vrachtwagen ophalen uit A'dam, dan naar Akersloot en dan nog paard wassen en vlechten. Ik denk niet dat ik dat allemaal ga redden. Als ik het vanmiddag geweten had, had ik vanmiddag de vrachtwagen opgehaald.
Mag of moet? Wil Hartje anders wel een appie sturen