Fotomeeting Paarden, Ter heijde aan zee bij zonsondergang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:21

Sorry, maar ik heb het idee dat meerdere mensen het liever op een andere dag doen. Is dat dan niet mogelijk?
En overigens, ik ben niet van plan mijn paard stuk te rijden. En als ik nu al hoor hoe slecht de omstandigheden zijn begin ik wel te twijfelen.

Als het niet begaanbaar is om te rijden dan laad ik mijn paard na de portretfoto's gewoon weer in en ga ik naar stal toe.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:23

Ik was al afgehaakt vanwege geblesseerd paard maar wilde enkel jullie op lokale omstandigheden wijzen omdat je bij een shoot toch wel je ding wil doen en het heel zonde is als dat niet kan, zeg maar....dus don't mind me. Het kan ter plekke uiteindelijk best meevallen meaar een gewaarschuwd mens telt voor twee denk ik dan....
Laatst bijgewerkt door nomorebokt op 14-06-13 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

mavantos

Re: Fotomeeting Paarden, Ter heijde aan zee bij zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:28

Ik ga nu douchen en dan naar stal toe. Lees daarvoor nog even bokt wat er nu gaat gebeuren.

Van mij part verplaatsen we het, dat maakt mij niet uit. Maar gaat het wel door en zijn de omstandigheden slecht op het strand laad ik hem gewoon zonder pardon in na de portretfoto's. Heb er 1 met een blessure en dat vind ik persoonlijk genoeg en eigenlijk al te veel.

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:36

Ik twijfel of het verstandig is vanavond. Neem aan dat iedereen ook graag losgooi- en rijfoto's wilt? In mijn ogen is het dan makkelijker op een dag waarbij alle foto's gemaakt kunnen worden! Wel balen dat het dan verplaatst moet worden..

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:56

als ik heel eerlijk mag zijn als fotograaf. Ik vind niet dat de eigenaren met hun paarden het risico moeten nemen op eventuele blessures etc. Het maakt mij opzich niet uit al word het verzet. Maar dan zal ik het wel graag vandaag al willen weten ( ivm andere shoots etc)

Nogmaals er moeten geen ongelukken gebeuren voor fotos. Je paard is denk wel iets meer waard en fotos kunnen we altijd nog opnieuw maken.

Verder missen we natuurlijk al 1 model ( of misschien nu al meer geen idee eigenlijk haha). En in verhouding met de fotografen is dat te weinig. ( ik ben overigens ook op zoek gegaan naar een vervangend model maar het is bijna onmogelijk )

Ik zou zeggen gewoon deze meeting verzetten en dat we ons gaan verdiepen met de getijden :).
Al heb ik er wel heel erg zin in hoor maar soms moet je keuzes maken wat wijzer is ...
Laatst bijgewerkt door Stephzdesign op 14-06-13 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:57

Ik heb net even met mijn moeder overlegd.

Hierbij meld ik mij af voor vandaag. Word het verzet wil ik eventueel wel komen, maar naar omstandigheden ga ik geen risico nemen. Jullie mogen best boos op me zijn, snap ik ook. Maar ik heb volgende week kringselectie en de kans ik al heel groot dat ik door mag naar de regio dus ik neem geen enkel risico.

Dus als het verplaats word wil ik evt wel komen, maar op dit moment naar deze omstandigheden niet.

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:02

mavantos schreef:
Ik heb net even met mijn moeder overlegd.

Hierbij meld ik mij af voor vandaag. Word het verzet wil ik eventueel wel komen, maar naar omstandigheden ga ik geen risico nemen. Jullie mogen best boos op me zijn, snap ik ook. Maar ik heb volgende week kringselectie en de kans ik al heel groot dat ik door mag naar de regio dus ik neem geen enkel risico.

Dus als het verplaats word wil ik evt wel komen, maar op dit moment naar deze omstandigheden niet.

Nou dat is tog prima. Logisch ook. En om eerlijk te zijn zullen er wel meer mensen denk nu gaan afzeggen. Ik heb eventjes de organisator geappt wat zij er van vind. En ook alles uitgelegd wat hier is besproken.
Ik wil het niet over gaan nemen dus ik denk dat we eventjes moeten afwachten op haar.

Het is uiteraard wel jammer dat het toch weer word afgezegd maar soms heb je t weer ( in dit geval ) het water niet in de hand ;)

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:08

We zullen de TS wel even afwachten. Had er in ieder geval wel veel zin in, en mocht het verplaatst worden ben ik er graag bij!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:11

Zou het inderdaad graag willen weten of het afgezegd wordt. Dan kom ik niet voor niets.

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:16

steP schreef:
We zullen de TS wel even afwachten. Had er in ieder geval wel veel zin in, en mocht het verplaatst worden ben ik er graag bij!

Ja zeker weten. Komt goed denk ik zo. Maarja volgens mij komen er nog maar iets van 3 modellen ff uit me hoofd. En we zijn met uhhh ong 10 fotografen ... Ik denk ook om eerlijk te zijn dat het echt niet verstandig is. Dan loop je elkaar meer in de weg dan dat je fotos kan maken. En de modellen krijgen allemaal dezelfde fotos.

Maar goed maar eerst afwachten :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:17

Daar dacht ik ook aan eerlijk gezegd

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:20

Als het verzet word wil ik wel mee hoor!! :P

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:24

JastieHorse schreef:
Als het verzet word wil ik wel mee hoor!! :P

Jaaaa!!! hahahaha

Deb0raa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:33

Als het verzet wordt wil ik me graag weer aanmelden als model eventueel reserve als er genoeg modellen zijn

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:35

Ik kom net op stal. Paard hengstig dus kan vanavond niet. Moet haar naar de hengst brengen.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:42

Dames het spijt me maar eigenlijkwil niemand ivm de getijen.

De meeting gaat dus niet!!!! Door vanavond dames!!!
Het wordt verplaatst ik ben op stage en kan dus niet veel op bokt vanavond kijken naar de lijst en een nieuwe datum.
Ik baal er heel erg van had er zoveel zin in :(

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:47

_Lisaa_ schreef:

Het wordt verplaatst ik ben op stage en kan dus niet veel op bokt vanavond kijken naar de lijst en een nieuwe datum.

Ja het s echt zonde. :( Had er ook wel echt zin in. Maar helaas. We kijken gewoon met de volgende datum naar de getijen.
Mm misschien een idee om de zonsondergang meeting naar bijv de vlietlanden te verplaatsen? Daar heb er geen last van haha.. Of een meer ;)

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:51

Jammer maar helaas... Volgende keer ook zorgen dat er veel reserves zijn omdat er wéér mensen zijn die vlák van tevoren afzeggen (is ook bij andere meetings, niet aanvallend bedoeld)

Hopelijk kan ik mee als 'ie wordt verzet!

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:55

Jammer zeg.. ;( Maar ik snap t wel. Ik ben de volgende x er ook bij, áls Erna ook komt en ze bereid is mij mee te nemen haha.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:59

Ik ga vanavond naar de lijst kijken en inderdaad eerst opzoek naar modellen en ik denk dat ik een nieuw topic open met nieuwe lijst en hopelijk nieuwe inschrijvingen. Ik moet nu weer aan het werk tot 4 dua k reageer rond etenstijd weer. Sorry meiden vind t zelf ecjt heeeel erg jmer :(

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:01

Stephzdesign schreef:
_Lisaa_ schreef:

Ja het s echt zonde. :( Had er ook wel echt zin in. Maar helaas. We kijken gewoon met de volgende datum naar de getijen.
Mm misschien een idee om de zonsondergang meeting naar bijv de vlietlanden te verplaatsen? Daar heb er geen last van haha.. Of een meer ;)

Vlietlanden sta ik zeker voor open! Mooie locatie :-)

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:14

tip voor plannen volgende datum: http://www.watersportalmanak.nl en dan waterstanden Hoek van Hollasnd. Hier wordt de waterstand van het geheel jaar opgegeven. Hier kijk ik vrijwel altijd als ik strandrit wil maken. En is, omdat het getij met de maanstand te maken heeft (die heel stabiel is) zeer accuraat. getij.nl kan ook maar die geft maar een week of anderhalf vooruit.

ps er is hier eerder al eens geopperd om naar madestein te gaan ((hele) kleine versie vlietlanden) ....... er is toen uiteindelijk voor strand gekozen ivm mooie zonsondegang foto's .....

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:13

_Lisaa_ schreef:

-O- -O- -O- -O-
Baal nu enorm, sta op het punt naar stal te gaan om mijn paard te doen en dan door te gaan naar Ter Heijde, zie ik dit.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 16:26

T spijt me erna maar geen van de modellen wilde graag vanavond en we hadden nog maar 2 modellen omdat de getijen niet mee werken eb iedereen afmeld vnwege t mulle zand ( is begrijpelijk begrijp me niet verkeerd!) ik vind het ook echt heel erg jammer :(

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:57

Als er een nieuw topic komt waar zich nieuwe modellen kunnen aanmelden en dat ze dan opnieuw gaan stemmen waardoor de kans is dat ik niet mee mag meld ik mij af. Ik heb namelijk geen zin om weer in onzekerheid te zitten of ik mee mag.