Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mavantos schreef:Ik heb net even met mijn moeder overlegd.
Hierbij meld ik mij af voor vandaag. Word het verzet wil ik eventueel wel komen, maar naar omstandigheden ga ik geen risico nemen. Jullie mogen best boos op me zijn, snap ik ook. Maar ik heb volgende week kringselectie en de kans ik al heel groot dat ik door mag naar de regio dus ik neem geen enkel risico.
Dus als het verplaats word wil ik evt wel komen, maar op dit moment naar deze omstandigheden niet.
steP schreef:We zullen de TS wel even afwachten. Had er in ieder geval wel veel zin in, en mocht het verplaatst worden ben ik er graag bij!
_Lisaa_ schreef:Dames het spijt me maar eigenlijkwil niemand ivm de getijen.
De meeting gaat dus niet!!!! Door vanavond dames!!!
Het wordt verplaatst ik ben op stage en kan dus niet veel op bokt vanavond kijken naar de lijst en een nieuwe datum.
Ik baal er heel erg van had er zoveel zin in
Stephzdesign schreef:_Lisaa_ schreef:Dames het spijt me maar eigenlijkwil niemand ivm de getijen.
Het wordt verplaatst ik ben op stage en kan dus niet veel op bokt vanavond kijken naar de lijst en een nieuwe datum.
Ja het s echt zonde.Had er ook wel echt zin in. Maar helaas. We kijken gewoon met de volgende datum naar de getijen.
Mm misschien een idee om de zonsondergang meeting naar bijv de vlietlanden te verplaatsen? Daar heb er geen last van haha.. Of een meer
_Lisaa_ schreef:Dames het spijt me maar eigenlijkwil niemand ivm de getijen.